החלפת מושב אסלה תלויה או רגילה

האסלות התלויות הפכו בשנים האחרונות למוצר פופולרי מאוד. הסיבה לכך ברורה: הן משדרגות את חדר השירותים או את חדר הרחצה, ומעניקות לו אסתטיות מרשימה. אסלה תלויה היא גם מוצר עמיד מאוד (כשמקפידים לרכוש דגם איכותי, כמובן), אבל גם כך יש מעת לעת צורך להחליף את המושב שלה. החלפת מושב אסלה תלויה זו פעולה שאפשר לבצע לבד – ואפשר גם להיעזר בהנדימן. כשבוחרים באופציה השנייה, אפשר לנצל את הגעת איש המקצוע לשדרוגים נוספים של הבית, וכך להבטיח מקסימום תועלת במינימום הוצאה. סטאר הנדימן מספק מגוון רחב של שירותים בנוגע לאסלות ובאופן כללי מבצע תיקונים והתקנות במיומנות גבוהה וביעילות רבה.

החלפת מושב אסלה עושים רק איתנו!

✔️ החלפת מושב אסלה תלויה במהירות ובמיומנות

✔️ עבודה מסודרת ושמירה על הניקיון

✔️ שירות החלפת מושב אסלה מחדרה ועד גדרה

✔️ ייעוץ מקצועי ראשוני בחינם ובסבלנות

✔️ 15 שנות ניסיון בהתקנת מושב אסלה ובתיקונים נוספים

✔️ מחירים הוגנים ואחריות על העבודה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

למה כדאי להזמין הנדימן עבור החלפת מושב אסלה תלויה?

בהשוואה לפעולות כמו התקנת אסלה סמויה או החלפת מנגנון ניאגרה, החלפת מושב אסלה היא פעולה יחסית פשוטה. גם כך יש מספר יתרונות משמעותיים להזמנת הנדימן (אגב, אם במקרה אתם לא יודעים מה זה הנדימן – זהו איש מקצוע שמתאים בדיוק למטרות האלה, עבודות קטנות שמשפרות את איכות החיים במידה ניכרת).

היתרון הראשון הוא החיסכון בזמן. זמן הוא משאב יקר ערך עד מאוד עבור כולנו, וכשהמשימה של התקנת מושב אסלה מופקדת בידי איש מקצוע, אתם יכולים להתפנות למטלות אחרות. היתרון השני הוא המיומנות – כשהנדימן מחליף מושב אסלה, אתם יכולים לדעת בוודאות שהוא יהיה יציב וימלא את תפקידו במשך שנים רבות.

עוד יתרון הוא האפשרות לנצל את הגעת איש המקצוע שיודע לבצע פעולות רבות. כך למשל אפשר לשלב עם ההחלפה של מושב האסלה גם תליית מדפים, תיקוני טיח, הרכבת רהיטים נוספים ועוד.

כמה עולה החלפת מושב אסלה?

כל החלטה בימינו מתקבלת גם על סמך השיקול הכלכלי. בהתאם לכך, עולה באופן טבעי השאלה כמה עולה החלפת מושב אסלה תלויה. התשובה מפורטת בטבלה הבאה, אבל עוד לפני זה חשוב להדגיש שהמרכיב העיקרי בתשלום הוא הביקור עצמו – ולכן כדאי לשקול לבצע עוד תיקונים ושדרוגים במסגרתו.

מהו המחיר של החלפת מושב אסלה תלויה?

250-350 ש"ח

 

כמה עולה התקנת מושב אסלה "רגילה"?

150-200 ש"ח

 

כמה גובה הנדימן עבור החלפת אסלה?

500-900 ש"ח

אסלה P או אסלת מונובלוק

מהי עלות ביקור של הנדימן?

250-350 ש"ח

כולל שעת העבודה הראשונה

 

אם בוחרים לבצע פעולות נוספות כמו למשל תליית מאוורר תקרה או הדבקת טפטים, ורוצים לקבל אומדן לגבי העלויות שלהן – באתר מופיע מחירון הנדימן מפורט, בו תוכלו להתרשם מהמחירים של השירותים השונים.

באילו מקרים מומלצת החלפת מושב אסלה?

החלפת מושב אסלה תלויה תתבצע כשהמושב הנוכחי נשבר או אפילו "רק" נסדק (מפני שסדק יהפוך לשבר תוך פרק זמן כזה או אחר, ואין טעם לחכות לנזק כדי להחליף את המושב ולשבת בשירותים בבטחה ובנוחות). גם אם המושב כבר פחות אסתטי מכפי שהיה ביום שבו הותקנה אצלכם האסלה הסמויה, כדאי לשקול להחליף אותו – המושב עצמו הוא לא פריט יקר, וכאמור את ההתקנה שלו ניתן להשלים בעלות סבירה.

החלפת מושב אסלה תלויה בזול
החלפת מושב אסלה

החלפת מושב אסלה - דגשים עיקריים

השלב הראשון של החלפת מושב אסלה תלויה הוא פירוק המושב הקיים. מתחת לאסלה ניתן למצוא את הברגים שמחזיקים את המושב. פתיחת שני הברגים שמחוברים עם אום מאפשרת את פירוק המושב הקיים. חשוב לדעת שלפעמים יש קושי לשחרר את הברגים בגלל שהם החלידו וגם בגלל הגישה היחסית מוגבלת. במקרים אלה הנדימן מיומן משתמש בכלי עבודה ייעודי, מפסלת, כדי לפרק את הבורג באמצעות החדרת המפסלת (בעדינות) למרווח שבין האסלה לציר – עד שהפלסטיק נשבר.

על-מנת שהתקנת המושב החדש תתבצע בנוחות, כדאי קודם כל לחבר את התושבת אל המכסה של האסלה, ורק אחר כך לקבע את התושבת אל האסלה התלויה. החיבור מתבצע באמצעות שני ברגים דומים לאלה שפורקו והם משמשים גם לכיוון האסלה.

התקנת מושב אסלה בזמינות גבוהה

עם סטאר הנדימן מובטחת לכם התקנת מושב אסלה בזמן קצר ובמקצועיות גבוהה. התחייבות נוספת שלנו היא למקסימום זמינות, כך שאם אתם זקוקים לשירות מיידי, קרוב לוודאי שנוכל לספק לכם אותו. כמו כן, אנחנו מקפידים על עבודה מסודרת תוך שמירה על השקט והניקיון ועל תשובה מפורטת וסבלנית לכל שאלה. השירותים השונים הקשורים לאסלות וגם תיקונים לבית, התקנות וכו', ניתנים במרכז הארץ, בשרון ובשפלה, מחדרה ועד גדרה – ולכן אנחנו הפתרון המתאים כשמחפשים הנדימן בפתח תקווה, הנדימן בנתניה, הנדימן בתל אביב, ברחובות, בגבעתיים ועוד ועוד.

לחצו כאן לצפייה ברשימת איזורי השירות המלאה שלנו.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא החלפת מושב אסלה:

כמה זמן אורכת התקנת מושב אסלה?

ברוב המקרים, הנדימן מיומן ישלים את הפעולה תוך כ-10-15 דקות.

האם כל מושב מתאים לכל אסלה?

בדרך כלל המושבים הם אוניברסליים. ניתן לקבל מאיתנו ייעוץ מקצועי לפני קניית מושב האסלה.