תליית טלויזיה על קיר גבס

קירות מגבס הם אופציה נפוצה מאוד ופרקטית להפליא. בהתאם, ישנו גם ביקוש הולך וגדל לשירות התקנת טלויזיה על קיר גבס. חשוב מיד להדגיש שהמאפיינים הייחודיים של קיר זה, ובפרט העובדה שהוא פחות חזק בהשוואה לקירות הבטון והבלוקים, מחייבת מיומנות גבוהה והקפדה על כל פרט בהתקנה. הרי לא נרצה שהקיר יקרוס ביחד עם הטלויזיה, נכון?

עם סטאר הנדימן תוכלו להיות בטוחים לגמרי שהמסך היקר שלכם יישאר יציב על הקיר כל עוד תרצו בכך. בנוסף לשקט הנפשי, אנחנו מבטיחים (ומקיימים) מחיר הוגן לכל תליית טלויזיה על קיר גבס, ולא פחות חשוב, שירות אדיב וקשוב.

התקנת טלויזיה על קיר גבס עושים רק איתנו!

✔️ תליית טלויזיה על קיר גבס – גם למסכי ענק

✔️ שירות זמין – כולל התקנת טלויזיה על קיר גבס כבר היום!

✔️  תליית טלויזיה על קיר מגבס מחדרה ועד לגדרה

✔️ מתקין טלויזיות על הקיר עם 15 שנות ניסיון

✔️ תליית טלויזיה על הקיר עם אחריות מלאה

✔️ עבודה מדויקת תוך שמירה על הסדר והניקיון

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

איזה מתקן מתאים לצורך התקנת טלויזיה על קיר גבס?

באופן עקרוני, תליית טלויזיה על הקיר מתבצעת באמצעות שני סוגים של מתקנים – מתקן זרוע ומתקן צמוד קיר. לצורך התקנת טלויזיה על קיר גבס ניתן להשתמש אך ורק בסוג השני של המתקנים, אלה הצמודים לקיר ומוסתרים ע"י המסך עצמו – תליית זרוע טלויזיה על קיר גבס אינה אפשרית.

עלות מתקן כזה נמצאת בטווח שבין 80-100 ש"ח ל-200-220 ש"ח, הוא חייב להתאים לגודל המסך הספציפי, ואתם יכולים לקנות בעצמכם מתקן כזה (שמתאים גם כשהמטרה היא התקנת טלויזיה על קיר בטון או בלוקים). אופציה שנייה היא להתייעץ איתנו או אפילו לבקש מאיתנו להגיע עם מתקן מתאים למסך שלכם.

איך מתבצעת תליית טלויזיה על קיר גבס?

כדאי לדעת כי בהקשר של תליית טלויזיה קיר גבס מהווה אתגר. האתגר נובע מהחולשה היחסית של הגבס בהשוואה לקירות "רגילים", אלה העשויים מבטון או מבלוקים. יחד עם זאת, גם קיר גבס שנבנה באופן אחראי יכול לשאת משקלים משמעותיים ולכן גם פעולות כמו תליית מראות, מדפים וגם מסכים הן בהחלט אפשריות.

המפתח הראשון של התקנת טלויזיה על קיר גבס הוא שימוש במתקן מתאים (כאמור תליית זרוע טלויזיה על קיר גבס היא לא אופציה – אלא מתקן צמוד קיר בלבד). המתקן מעביר חלק מהעומס מהקיר אל הרצפה. המפתח השני הוא איתור הניצבים, שמסייעים גם הם לחלק את העומס באופן שוויוני.

הניצבים הם פרופילי מתכת שמותקנים מאחורי לוחות הגבס. בכל קיר גבס הניצבים ממוקמים במקום אחר בהתאם ללוחות שעליהם הוא מבוסס, והנדימן מיומן יודע לאתר אותם ולהיעזר בהם לצורך התקנת טלויזיה על הקיר.

התקנת טלויזיה על קיר גבס במקצועיות
התקנת טלויזיה על קיר גבס

התקנת טלויזיה על קיר גבס - רק עם הנדימן מנוסה

כשנוצר צורך לבצע התקנת טלויזיה על הקיר מחיר השירות אינו גבוה, ולכן לא כדאי לנסות לעשות זאת לבד (כשאדם ללא ניסיון מתקין טלויזיות על הקיר, עלולה להתרחש נפילה שתגרום נזק גם לקיר וכמובן למסך עצמו). הזמנת הנדימן מעניקה שקט נפשי, חוסכת זמן יקר וגם טרחה.

עם סטאר הנדימן תקבלו מתקין טלויזיה שהוא גם חשמלאי מוסמך, כך שאם יש צורך לבצע החלפת שקע חשמלי, ניתן לכלול זאת בשירות. עוד סיבה טובה לבחור בנו היא 15 שנות הניסיון שךנן, כולל בביצוע של התקנת טלויזיה על קיר מגבס (ומחומרים אחרים) באינספור בתים.

תליית טלויזיה על קיר מתבצעת על-ידינו תוך שמירה על הסדר, השקט והניקיון. כמו כן, אנחנו מקפידים להגיע בדיוק בזמן שנקבע כדי לא לשבש את סדר היום שלכם.

התקנת טלויזיה על קיר מחיר הוגן

כל שירות – תליית מדפים, החלפת ברזים, תיקוני צבע וכמובן תליית טלויזיה על קיר גבס – נבחן הן על סמך התועלת והן על סמך העלות שלו. בהתאם, עולה תמיד השאלה כמה עולה להתקין טלויזיה על הקיר כשהוא עשוי מגבס. סטאר הנדימן גובה עבור התקנת טלויזיה על קיר מחיר הוגן בכל מקרה, כפי שתוכלו להתרשם מהטבלה שלפניכם:

מהו מחיר התקנת טלויזיה על קיר גבס רגיל?

240-350 ש"ח

כמה עולה תליית טלויזיה על קיר מגבס כשמדובר בנישה צרה?

280-400 ש"ח

כמה תעלה תליית טלויזיה סמסונג 85 אינץ'?

270-400 ש"ח

כמה צריך לשלם על תליית טלויזיה על קיר גבס כולל החלפת שקע?

300-460 ש"ח

כמה עולה התקנת טלויזיה מהתקרה?

300-400 ש"ח

התקנת טלויזיה על הקיר מחדרה ועד גדרה

אנחנו גובים עבור התקנת טלויזיה על קיר מחיר הוגן, זמינים מאוד וכאמור מקפידים על סטנדרטים גבוהים הן בביצוע והן בשירות. אזורי הפעילות שלנו משתרעים מחדרה ועד גדרה, ואם תרצו ייעוץ מקצועי בגובה העיניים ועם הסברים ברורים בהתאמה אישית אליכם – אתם מוזמנים ליצור קשר בכל שעה.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תליית טלויזיה על קיר גבס:

מהו הגובה הנכון של התקנת טלויזיה על קיר גבס?

בסלון בדרך כלל הגובה המומלץ הוא 70-90 ס"מ. בחדר שינה או חדר ילדים – 120-140 ס"מ (משום שהצפייה היא בשכיבה).

האם יש צורך בדיבלים ייעודיים לצורך תליית טלויזיה על קיר גבס?

כן,  התקנת טלויזיה על קיר מגבס מחייבת דיבלים ייעודיים. גם משקל המסך מהווה פרמטר בבחירת הדיבלים.