תליית מראה ללא מסגרת

מראה ללא מסגרת היא פריט אסתטי מאוד. במיוחד משתלבת היטב מראה מסוג זה בחללים עם עיצוב מינימליסטי ומדויק. גם בחדרי שינה ההמלצה היא לתלות מראות נטולות מסגרת וליהנות מהמראה המרחף ומתחושת הניקיון שהן משדרות. תליית מראה ללא מסגרת היא פעולה שמחייבת מיומנות מסוימת, ולכן כדאי להפקיד אותה בידי איש מקצוע שכבר צבר ניסיון בכך. עם סטאר הנדימן מובטחת לכם התקנה מדויקת, מוקפדת ויציבה לחלוטין, ובהתאם מקסימום תועלת מהמראה לטווח ארוך.

התקנת מראה מרחפת עושים רק איתנו!

✔️ תליית מראה מרחפת בכל סוגי הקירות

✔️ 15 שנות ניסיון בהתקנת מראה מרחפת

✔️ ייעוץ ראשוני ללא התחייבות וללא עלות

✔️ עבודה מדויקת ואסתטית

✔️ נשמח גם ללמד אתכם איך מתקינים מראה מרחפת

✔️ מחירים סופר משתלמים וזמינות גבוהה

✔️ שירות באזור נרחב – בין חדרה וגדרה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

איך מתקינים מראה מרחפת?

התקנת מראה מרחפת, כלומר מראה שמגיעה ללא מסגרת, אפשרית בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא הדבקה והדרך השנייה היא קידוח.

כשמדביקים את המראה לקיר, חשוב מאוד להשתמש בדבק ייעודי למשימה זו – דבק סופר 7 הייטק (שמאפשר גם תליית תמונות ללא קידוח). דבק אחר, ובאופן כללי דבק לא איכותי, עלול שלא להצמיד את המראה לקיר באופן יציב מספיק, והתוצאה עלולה להיות תאונה מצערת וגם מסכנת.

תליית מראה ללא מסגרת באמצעות קליפסים מבטיחה עיגון אופטימלי. כשמדובר על מראה גדולה ו/או כבדה, זוהי השיטה היחידה המתאימה. הנדי מן מנוסה יקדח בקיר במיקומים הנכונים, יכניס את הדיבלים המתאימים וילביש עליהם את המראה.

למה כדאי לתלות מראות ללא מסגרות עם הנדימן?

אין צורך בציוד מיוחד עבור תליית מראה ללא מסגרת, פרט למקדחה כמובן, ולכאורה מדובר בפעולה שאינה מורכבת יתר על המידה. למרות זאת, מומלץ להפקיד את המלאכה בידי הנדימן עם ניסיון. הסיבה הראשונה לכך היא חיסכון בזמן: כמעט תמיד, תליית מראה ע"י אדם לא מנוסה אורכת יותר זמן מכפי שהוא העריך, ובהפרש משמעותי. הסיבה השנייה היא שרק איש מקצוע שיודע בדיוק איך מתקינים מראה מרחפת יכול להבטיח, וגם לקיים, תלייה בטוחה ויציבה לטווח ארוך.

עוד סיבה טובה להיעזר בשירותיו של הנדימן היא רמת הדיוק המרבית, שקשה להגיע אליה ללא ניסיון ומיומנות, וגם הוודאות שלא ייגרם נזק לקיר תוך כדי הקידוח מצדיקה השקעה בהתקנה מקצועית.

תליית מראה ללא מסגרת בקלות
(תמונה: Canva Pro)

כמה עולה תליית מראה ללא מסגרת?

ישנן שתי דרכים לחישוב עלות תליית מראות באופן כללי ולתליית מראות מרחפות בפרט. דרך אחת היא לתמחר את הביקור בהתאם לכמות שעות העבודה. דרך שנייה שבה הנדימנים מתמחרים את השירות היא בהתאם למרכיבים השונים – כך למשל התקנת מדף צף תעלה 100-150 ש"ח, תליית מאוורר תקרה בין 300 ל-500 ש"ח והחלפת ניאגרה – 350-550 ש"ח. דוגמאות למחירים של שירותים מבוקשים לגבי תליית מראה תוכלו לראות בטבלה המצורפת.

כמה עולה ביקור של הנדימן?

250-300 ש"ח

כולל שעת העבודה הראשונה

כמה צריך לשלם על תליית מראה ללא מסגרת?

280-400 ש"ח

בכל גודל ובכל משקל, על כל קיר

מהו המחיר של תליית מראה מרחפת עם תאורה?

350-550 ש"ח

סטאר הנדימן הוא גם חשמלאי מוסמך ולכן יכול לבצע גם התקנה זו

כמה גובה הנדימן על תליית מראה על קרמיקה?

280-400 ש"ח

 

איך להגיע ליחס עלות-תועלת משתלם מיוחד?

אפשר להזמין הנדימן "רק" לצורך התקנת מראה מרחפת, אבל כדאי לנצל את הביקור לטובת פעולות נוספות שישדרגו את המראה של הבית ואת הנוחות שלכם. למשל, תליית רמקולים על הקיר, החלפת ברז ישן, תיקוני טיח, הרכבת רהיטים וכו'. מומלץ לערוך רשימה של כל הפעולות הקטנות אבל החיוניות שממילא אין לכם זמן אליהן, וכך לפרוס את עלות הביקור עצמו בין כולן – ולזכות במקסימום תועלת.

מצוינות בשירות של התקנת מראה מרחפת

תליית מראה ללא מסגרת, כמו גם שירותים אחרים ובהם התקנת קולט אדים, תליית טלוויזיה מהתקרה ועוד ועוד, מתבצעות תמיד תוך שמירה על הסדר, הניקיון והשקט. דגש נוסף של סטאר הנדימן הוא הגעה בדיוק בשעה המבוקשת על-ידי הלקוח או הלקוחה, מענה סבלני לכל שאלה ועבודה יעילה. כל התיקונים וההתקנות ניתנים באזור נרחב, מחדרה ועד לגדרה. בהתאם מומלץ לכל מי שמחפש הנדימן בהוד השרון, בכפר סבא, בנתניה, בגבעתיים, בתל אביב, בראשון לציון וכו' לפנות אלינו.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תליית מראה ללא מסגרת:

באיזה גובה כדאי לתלות מראה ללא מסגרת?

מראות לפנים בלבד נתלות בדרך כלל בגובה של כ-130 ס"מ. מראות גוף – בגובה של כ-10 ס"מ. בכל מקרה, חשוב לקחת בחשבון גם את הגובה של בני הבית שישתמשו במראה וכמובן שיקולי עיצוב.

האם ניתן להתקין מראה מרחפת במשקל 20 ק"ג על קיר גבס?

סביר להניח שכן, אבל הנדימן אחראי יבחן קודם כל את הקיר הספציפי.