תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם רהיט פופולרי מאוד, בעיקר בזכות נוחות השימוש בהם והחיסכון במקום. לארון הזזה יש גם חיסרון מסוים והוא התקלות היחסית מרובות בו שנגרמות כתוצאה מהשחיקה של הגלגלים והמסילות, ומסיבות נוספות. תיקון ארונות הזזה בעזרת הנדימן מיומן יאפשר לכם להפיק מהרהיט מקסימום נחת לטווח ארוך, ולהמשיך ליהנות מכל היתרונות שלו. אנו בסטאר הנדימן מספקים שירות זה על בסיס ניסיון רחב היקף ובמיומנות גבוהה, תוך גביית מחירים משתלמים במיוחד בעבור התיקון.

תיקון ארונות הזזה עושים רק איתנו!

✔️ כל סוגי התיקונים: גלגלים, מסילות, דפנות, דלתות, מנגנון

✔️ ייעוץ ראשוני בסבלנות וללא עלות

✔️ תיקון ארונות הזזה מהיום למחר

✔️ ניסיון של 15 שנים בתיקון ארונות מכל סוג

✔️ תיקון ארון בגדים בכל גודל

✔️ תיקון דלתות הזזה לארונות

✔️ תיקון ארון הזזה מחיר החל מ-350 ₪!

✔️ תיקון ארון בכל מקום מחדרה ועד גדרה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

כל האפשרויות של תיקון ארון הזזה

תיקון ארון בגדים עם דלתות הזזה נדרש במצבים שונים. למעשה, כל אחד מהחלקים של הארון עלול להתקלקל, ובמיוחד כשהרהיט כבר ישן או נמצא בשימוש אינטנסיבי. הגלגלים עלולים להישבר, או "רק" להישחק וגם לצאת מהמקום. המסילה עלולה להתעוות או להישבר, הדפנות עלולות להתרופף או לצאת ממקומן, הדלתות עלולות להתנפח, הגב של הארון עלול להתנתק מהגוף של הרהיט ועוד מצב שבו כדאי להזמין הנדימן לצורך תיקון ארונות הזזה הוא כשהמנגנון לא תקין וכדאי להחליף אותו. סטאר הנדימן מבצע את כל הפעולות הנ"ל – וגם שירותים נוספים במידת הצורך: למשל התקנת מדפים או תליית טלוויזיה מהתקרה – ביעילות ובאחריות.

בדיקה יסודית של כל החלקים לפני תיקון ארון בפועל

על-מנת לדעת בוודאות מהו התיקון הנחוץ, השלב הראשון של תיקון ארונות הזזה הוא בדיקה יסודית של כל החלקים. אחרי האבחון המקצועי, ניתן להחליט מה יכלול התיקון, כך שהארון יתפקד באופן מיטבי לעוד שנים רבות. עוד כדאי לקחת בחשבון שכאשר הנדימן מחשב עבור תיקון דלתות ארון הזזה מחיר מבוקש, פרק זמן העבודה הדרוש הוא שיקול מרכזי – וגם מבחינה זו לבדיקה היסודית יש תפקיד מרכזי בשירות.

תיקון ארונות הזזה בזול
ארון הזזה לאחר תיקון שלנו

בדיקה יסודית של כל החלקים לפני תיקון ארון בפועל

על-מנת לדעת בוודאות מהו התיקון הנחוץ, השלב הראשון של תיקון ארונות הזזה הוא בדיקה יסודית של כל החלקים. אחרי האבחון המקצועי, ניתן להחליט מה יכלול התיקון, כך שהארון יתפקד באופן מיטבי לעוד שנים רבות. עוד כדאי לקחת בחשבון שכאשר הנדימן מחשב עבור תיקון דלתות ארון הזזה מחיר מבוקש, פרק זמן העבודה הדרוש הוא שיקול מרכזי – וגם מבחינה זו לבדיקה היסודית יש תפקיד מרכזי בשירות.

איך מתבצע תיקון דלתות הזזה לארונות?

כשנדרש תיקון ארון בגלל בעיה בדלת, ישנן מספר אפשרויות: בחלק מהמקרים הבעיה היא בגלגלים, אופציה נוספת היא פגם במסילות, לפעמים כיוון דלתות ארון הוא הפתרון הנכון, ורק אם הדלת שבורה או שהפרופיל שלה נפגע באופן חמור, תתבצע החלפה של הדלת (פעולה יקרה באופן טבעי). בהתאם לכך, כשמזמינים הנדימן לצורך תיקון דלתות הזזה לארונות ישנה חשיבות רבה ליושרה שלו – כדי שיתבצע רק התיקון הנחוץ באמת. איתנו אתם יכולים להיות רגועים. יושרה מקצועית היא נר לרגלינו.

כמה עולה תיקון ארונות הזזה?

בכל מצב שבו נדרש תיקון ארון הזזה מחיר השירות הוא כמובן שיקול בהחלטה. בטבלה שלפניכם מפורטים טווחי המחירים של התיקונים הנפוצים ביותר:

כמה עולה החלפת גלגלים בארון הזזה?

350-550 ש"ח

מחיר לזוג, כולל הגלגלים עצמם

מהו מחיר החלפת מנגנון בארון הזזה?

300-450 ש"ח

לכל סוגי המנגנונים

כמה צריך לשלם על החלפת מסילות?

1,000-1,350 ש"ח

כולל המסילות, הגלגלים והפרזול

מהו מחיר תיקון דלתות הזזה לארונות?

150-200 ש"ח

תשלום עבור תיקון ארון, לא כולל עלות הדלת עצמה

כמה גובה הנדימן על תיקון דפנות ארון הזזה?

400-450 ש"ח

 

מהי העלות של תיקון גב ארון הזזה?

250-400 ש"ח

 

כמה צריך לשלם על הרכבת ארונות?

350-1250 ש"ח

בהתאם לגודל הארון. כולל קיבוע לקיר

עלות שעת עבודה של הנדימן

250-350 ש"ח

לצורך ביצוע פעולות נוספות – למשל התקנת אסלה תלויה או הדבקת טפטים

איך לשלם עבור תיקון דלתות ארון הזזה מחיר מינימלי מבלי להתפשר על האיכות?

היתרון העיקרי של הנדימן על פני אנשי מקצוע אחרים הוא הגיוון: סטאר הנדימן יכול לבצע עבורכם פעולות נוספות ולא "רק" תיקון ארונות מטבח או ארונות בגדים. כך למשל ניתן לנצל את הגעתו לצורך התקנת מדפים, תיקוני טיח קלים, החלפת ברז דולף, הרכבת רהיטים ועוד. מאחר שאחד המרכיבים העיקריים בעלות של תיקון ארונות הזזה הוא מחיר הביקור עצמו, כשמשלבים עוד תיקונים ושדרוגים של הבית, המחיר של הביקור מתחלק בין כל השירותים, וכל אחד מהם בפני עצמו הופך למשתלם יותר (ולכן למעשה תשלמו עבור תיקון ארון הזזה מחיר מינימלי). באתר תמצאו מחירון תיקונים לבית וכך תוכלו לדעת מהי העלות הכוללת – ומהי התועלת הצפויה לכם.

תיקון ארונות מכל סוג - עבודה מסודרת ונקייה

כל תיקון ארון בגדים, ארון מטבח או כל ארון אחר מתבצע על-ידינו תוך שמירה על הסדר והניקיון, וגם על השקט – כך שבכלל לא תרגישו את הנוכחות של איש המקצוע אצלכם (פרט, כמובן, לתוצאות של תיקון ארון). הסטנדרטים הגבוהים של השירות שלנו באים לידי ביטוי גם בהגעה בדיוק בזמן שנקבע (כולל מהיום להיום, במידת הצורך), בהתנהלות האדיבה ובמענה סבלני לכל שאלה.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תיקון ארון:

איך מטפלים בדלת שלא נפתחת בקלות או שלא נפתחת כלל?

במקרים אלה של תיקון דלתות הזזה לארונות ככל הנראה הפתרון הוא החלפת מנגנון. הנדימן מנוסה בוחן את כל חלקי הארון לפני שהוא מציע פתרון.

כמה זה אורך תיקון ארונות הזזה?

בהתאם למורכבות הבעיה. לרוב, התיקון יימשך חצי שעה עד שעה.