הנדימן בהוד השרון

הוד השרון היא עיר מטופחת שמתפתחת בקצב מהיר ובמקביל שומרת על צביון שקט. התוצאה: חיים נעימים מאוד. מי שעוד תורם לאיכות החיים בעיר הוא סטאר הנדימן – שמספק מגוון רחב מאוד של שירותי הנדימן הוד השרון במקצועיות גבוהה ובמחירים הוגנים. אל תתנו לתקלות קטנות ומעצבנות לפגום בשגרת היומיום שלכם, ואל תדחו התקנות ושאר פעולות חיוניות בבית – שכן עם הנדימן מנוסה הבית הופך למושלם ורמת החיים הרצויה נשמרת.

כל שירותי ההנדימן בהוד השרון:

✔️ הנדימן בהוד השרון שהוא גם חשמלאי מוסמך

✔️ ניסיון של 15 שנים בתחום

✔️ הנדימן בהוד השרון שמגיע בזריזות – במקרים דחופים, גם היום

✔️ ייעוץ ראשוני בחינם וללא התחייבות מצידכם

✔️ עבודה נקייה ומסודרת

✔️ מחירים משתלמים ואחריות על כל עבודה!

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

הנדימן בהוד השרון שמחויב לשירות בסטנדרטים גבוהים וביושרה מלאה

רף הציפיות של תושבי הוד השרון בתחומים רבים הנו גבוה. גם כשמזמינים הנדימן הוד השרון מתאפיינת בציפייה לשירות בסטנדרטים גבוהים – סטאר הנדימן עומד ברף הנ"ל ואף מתעלה מעליו. הסיבה להבטחה (שמתממשת אצל כל לקוח ולקוחה) היא הניסיון הרב בתחום – שמתורגם לבקיאות מקצועית. כך למשל מתקין טלויזיה מקצועי חייב להכיר את כל סוגי הקירות ולדעת מהם המאפיינים הספציפיים של כל קיר וקיר וגם להבין מהו הגובה הנכון להתקנה ואפילו להתמצא בדגמים החדישים והדגשים הרלוונטיים עבורם. באופן דומה, תיקון ארונות הזזה נשען על ידע נרחב לגבי מסילות, גלגלים ודלתות – כך שהתיקון יהפוך את הארון לכמעט חדש.

איך להוזיל את העלות של ביקור הנדימן בהוד השרון?

יש שתי דרכים לתמחר ביקור של הנדימן בהוד השרון (וגם, כמובן, הנדימן בהרצליה, בתל אביב או בנתניה): על-פי הפעולה המתבצעת – למשל תליית רמקולים כדי שתוכלו ליהנות מסאונד משובח כשאתם שומעים מוזיקה או צופים בסרטים בבית – או לפי זמן. מאחר שהמחיר כולל את עלות הביקור, כדאי מאוד לשלב כמה פעולות נחוצות בבית ואפילו לערוך רשימה מסודרת של תיקונים קונים והתקנות שישדרגו לכם את החיים. למשל, תיקוני צבע קלים, החלפת ברז שהתיישן, תליית מראות ועוד. בדרך זאת, המחיר של הביקור מתחלק בין כל הפעולות, ועל כל פעולה בפני עצמה תשלמו פחות.

הנדימן הוד השרון מנוסה
(תמונה: Canva Pro)

כמה עולים שירותי הנדימן הוד השרון?

כשמחפשים הנדימן בהוד השרון, וגם הנדימן ברעננה, כפר סבא, הרצליה ושאר ישובי השרון והמרכז, אחד השיקולים הוא כמובן המחיר. עם סטאר הנדימן מובטח לכם יחס עלות-תועלת משתלם מאוד, גם בזכות האיכות המוקפדת של כל שירות וגם בזכות המחירים ההוגנים. כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם מהתמחור, מצורפת טבלה ובה טווחי המחירים של השירותים המבוקשים ביותר.

מהו המחיר של ביקור הנדימן בהוד השרון?

300-350 ש"ח

כולל שעת עבודה אחת שבה ניתן להספיק כמה וכמה פעולות

כמה עולה להרכיב ארון עם הנדימן מנוסה?

350-1250 ש"ח

בהתאם למאפייני וגודל הארון

מהי העלות של תליית מדף צף?

100-150 ש"ח

 

כמה גובה הנדימן על תליית טלויזיה בנישה צרה?

280-350 ש"ח

 

כמה עולים תיקוני צבע?

350-650 ש"ח

כולל שפכטל

מהו מחיר התקנת שקע חשמלי חדש?

250-500 ש"ח

עבודה שמתאימה רק להנדימן שהוא גם חשמלאי מוסמך

כמה צריך לשלם על איטום מקלחון?

300-450 ש"ח

כולל מחיר החומרים

מהי עלות תיקון תריס גלילה?

300-450 ש"ח

תיקון שמבוסס על חומרים איכותיים

ייעוץ מקצועי ללא התחייבות מצדכם ושירות מוקפד במיוחד

כל פעולה שנדרשת אצלכם בבית – התקנת טלויזיה סמסונג, החלפת ניאגרה, תיקוני ריצוף, תליית ערסל מהתקרה וכו' – תתבצע על-ידינו בזריזות, במקצועיות ובאחריות. כמו כן, אנחנו מקפידים מאוד לשמור על השקט והסדר תוך כדי עבודה, ולהשאיר את המקום בדיוק כפי שמצאנו אותו (פרט כמובן לשדרוג שביקשתם).

עוד כדאי לדעת שהשירותים של סטאר הנדימן ניתנים לא "רק" בהוד השרון אלא בכל האזור שבין חדרה לגדרה, כך שגם למי שמחפש הנדימן בכפר סבא, רחובות, גבעתיים או פתח תקווה כדאי לפנות אלינו. התחייבות נוספת שלנו היא למענה סבלני ומפורט לכל שאלה, כולל עוד לפני ההגעה – בלי שום מחויבות מצדכם.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא הנדימן הוד השרון:

האם ניתן לתלות מדפים, מראה או טלוויזיה בממ"ד?

כן, כל עוד מקפידים לא לגרום נזק לקירות בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

האם אפשר להזמין שירות גם בשעות הערב?

כשיש צורך בפעולה דחופה, נגיע אליכם גם אחרי שעות העבודה הסטנדרטיות.