תליית טלויזיה מהתקרה

רוב מסכי הטלויזיה מונחים על שידות או מחוברים לקירות – אבל תמיד כדאי לשקול גם את האופציה של חיבור המסך לתקרה. תליית טלויזיה מהתקרה מחייבת מיומנות גבוהה במיוחד, ולכן מומלץ להפקיד את המשימה בידי איש מקצוע שכבר השלים משימות דומות בהצלחה. אנחנו בחברת סטאר הנדימן נחבר עבורכם כל מסך לכל סוג תקרה, ואם תרצו נשדרג את הבית עם פעולות חיוניות נוספות. השירות ניתן על בסיס ניסיון של 15 שנים, אחריות, רצינות ובזמינות גבוהה.

התקנת טלויזיה מהתקרה עושים רק איתנו!

✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות – ובסבלנות רבה

✔️ זמינות רבה – אפשרות להתקנת טלויזיה מהתקרה כבר היום

✔️ תליית מסכים בכל הגדלים כולל מסכי ענק

✔️ אופציה להתקנה שמאפשרת העלאה והורדה של המסך

✔️ מחירים סופר משתלמים

✔️ מתאים במיוחד למרפאות שיניים

✔️ 15 שנות ניסיון

תליית טלויזיה מהתקרה בכל הארץ מחדרה ועד גדרה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

התקנת טלויזיה מהתקרה - יציבות ובטיחות ללא פשרות

התקנת טלויזיה מהתקרה אפשרית בשתי דרכים – באמצעות זרוע או עם מתקן מעלית. זרוע היא האופציה הבסיסית והנפוצה ביותר, ואילו מעלית מאפשרת הסטה של המסך לכיוון הקיר אבל המחיר שלה גבוה במידה ניכרת ולכן שיטה זו מומלצת רק כשיש צורך אמיתי בכך.

אגב, אם יש לכם ממיר שמחובר למסך בכבלים, ניתן להצמיד אותו אל הטלויזיה באמצעות אזיקונים (כמובן בזווית שתאפשר הפעלה קלה עם השלט).

השיטות השונות של תליית טלויזיה מהתקרה

התקנת טלויזיה מהתקרה אפשרית בשתי דרכים – באמצעות זרוע או עם מתקן מעלית. זרוע היא האופציה הבסיסית והנפוצה ביותר, ואילו מעלית מאפשרת הסטה של המסך לכיוון הקיר אבל המחיר שלה גבוה במידה ניכרת ולכן שיטה זו מומלצת רק כשיש צורך אמיתי בכך.

אגב, אם יש לכם ממיר שמחובר למסך בכבלים, ניתן להצמיד אותו אל הטלויזיה באמצעות אזיקונים (כמובן בזווית שתאפשר הפעלה קלה עם השלט).

הוספת נקודת חשמל - רק עם חשמלאי מוסמך

על-מנת להבטיח מקסימום אסתטיות, ייתכן צורך בהוספת נקודת חשמל שאליה תחובר הטלויזיה (על-מנת להימנע ממצב שבו כבלים ארוכים משתלשלים מהתקרה ולאורך הקירות). במקרה כזה, מתקין טלויזיה חייב להיות גם חשמלאי מוסמך כדי להתקין את הנקודה הנוספת בהתאם לחוק ולתקנות. סטאר הנדימן הוא חשמלאי מוסמך ובעל ניסיון רב בעבודות חשמל, כך שגם בהיבט זה תוכלו לדעת בוודאות שקיבלתם את השירות הטוב ביותר האפשרי.

תליית טלויזיה מהתקרה בזול
תליית טלויזיה מהתקרה

חיבור לתקרה של כל סוגי הטלויזיות בזמן קצר ותוך שמירה על הסדר והניקיון

הניסיון רחב ההיקף של סטאר הנדימן מבטיח שירות בסטנדרטים גבוהים עבור כל סוגי המסכים: התקנת טלויזיה סמסונג בכל גודל כולל 75 אינץ', התקנת טלויזיה OLED בגודל 85 אינץ', התקנת מסכים קעורים, טלויזיות חכמות ועוד – זאת בזכות ההיכרות עם כל הדגמים המתקדמים וההקפדה על עבודה מדויקת ואחראית.

דגשים נוספים בכל התקנת טלויזיה מהתקרה שתתבצע על-ידינו הם עבודה יעילה ומהירה, שמירה על השקט, התנהלות מסודרת ומינימום הפרעה לשגרה. השירות ניתן בכל אזור המרכז – צפו ברשימת איזורי השירות שלנו כאן.

כמה עולה תליית טלויזיה מהתקרה ועל קירות?

אחרי שמבינים מהם הדגשים החשובים במסגרת חיבור מסך בגודל כזה או אחר לתקרה, ולמה כדאי להפקיד את המשימה בידי הנדימן מיומן, עולה באופן טבעי שאלת עלות השירות. בטבלה שלפניכם מופיעים טווחי המחירים של השירותים המבוקשים ביותר, כדי שתוכלו להתרשם. אם תרצו לשלב פעולות נוספות – הרכבת ארונות, החלפת אסלה, תיקוני טיח וכו' – באתר מופיע מחירון הנדימן מפורט ואתם מוזמנים כמובן לעיין בו.

כמה עולה תליית טלויזיה מתקרת בטון?

300-400 ש"ח

למסכים בגודל עד 85 אינץ'

מהו המחיר של חיבור טלויזיה לתקרת גבס?

350-400 ש"ח

מהו המחיר של התקנת טלויזיה עם מעלית מהתקרה?

500-2,000 ש"ח

כמה גובה הנדימן על התקנת טלויזיה מהתקרה כשנדרשת גם נקודת חשמל?

400-600 ש"ח

בהתאם למיקום הרצוי של נקודת החשמל

מהו מחיר תליית טלויזיה על קיר?

280-350 ש"ח

באמצעות מתקן צמוד קיר או זרוע

איך להבטיח יחס עלות-תועלת מקסימלי?

עבור כל סוג של תליית טלויזיה מהתקרה, עלות הביקור היא מרכיב משמעותי בהצעת המחיר. בהתאם, כדאי לנצל את הגעת איש המקצוע לטובת תיקונים בבית, שדרוגים שונים כמו למשל תליית מדפים ועוד פעולות שלכם אין זמן לבצע (או שברור לכם שהנדימן יעשה זאת מהר יותר ויחסוך לכם זמן יקר). בדרך זו מחיר הביקור יתחלק בין מספר פעולות, וכל אחת מהן בפני עצמה תהיה זולה יותר – מבלי כמובן להתפשר על האיכות.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת טלויזיה מהתקרה:

כמה זמן אורכת תליית טלויזיה מהתקרה?

בדרך כלל 30-40 דקות. במקרים מורכבים (כשיש צורך להוסיף נקודת חשמל, כשמדובר על תקרת גבס, התקנת מעלית) – בין שעה לשעתיים.

האם יש גודל מרבי של מסך שניתן לתלות מהתקרה?

באופן עקרוני ניתן לחבר כל מסך לכל תקרה. חשוב לבחון את מידות החדר ולוודא שהמסך מתאים להן.