התקנת קולט אדים

המטבח הפך בשנים האחרונות לחלל מרכזי בבתים רבים. שפע חומרי הגלם, אינספור המתכונים וגם הפופולריות העצומה של שפים ושל תוכניות טלוויזיה בנושא אוכל מייצרים חשק לבשל, לאפות, לטגן, לאדות ולהכין עוד ועוד מטעמים – וכתוצאה מכך מושקעים יותר ויותר משאבים באבזור המטבח. בפרט, מתווספים קולטי אדים כדי למנוע את אחת מתופעות הלוואי הפחות נעימות של העשייה הקולינרית – ריחות השמן שממלאים את הבית ונשארים בו שעות רבות. התקנת קולט אדים ע"י סטאר הנדימן מבטיחה מקסימום תועלת מהמכשיר, לטווח ארוך. 

התקנת קולט אדים עושים רק איתנו!

✔️ ייעוץ ללא עלות וללא מחויבות

✔️ התקנת קולט אדים עם ארובה ובלי ארובה

✔️ עבודה נקייה ושמירה על האסתטיות של המטבח

✔️ מתקין קולט אדים עם 15 שנות ניסיון

✔️ זמינות גבוהה להרכבת קולט אדים מהיום למחר

✔️ מחיר התקנת קולט אדים סופר משתלם!

✔️ מתקין קולט אדים בכל מקום בין חדרה לגדרה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

התקנת קולט אדים מכל סוג שהוא

לסטאר הנדימן ניסיון עשיר בביצוע מגוון פעולות רחב ובפרט הרכבת קולט אדים (וגם, למשל, התקנת טלויזיה מהתקרה, תיקון דלתות ארונות ועוד). הניסיון מתורגם להתקנה מדויקת ויעילה של כל סוגי קולטי האדים, ואם תרצו גם לייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור את האופציה האופטימלית עבורכם.

כך למשל, במטבחים שבהם אין ארון מעל לכיריים ניתן להתקין קולט אדים עם ארובה (שתהיה תלויה מהתקרה). כשמעל לכיריים יש ארון, המנוע ושאר חלקי המכשיר שמנטרל אדי שמן ואדים לא רצויים אחרים מותקנים בתוך ארון המטבח. היתרון העיקרי של הרכבת קולט אדים מתחת לארון הוא מקסימום אסתטיות, וזאת מפני שהקולט למעשה נסתר מהעין. החיסרון הוא שהאוויר שנשאר ע"י הקולט מוחזר אל חלל המטבח ולא מוצא ממנו החוצה. עוד כדאי לדעת שקולטים אלה כוללים מסנן פחם שמנקה את האוויר לפני החזרתו למטבח, ולכן נדרשת מעת לעת החלפה של מסנן זה.

התקנת קולט אדים עם ארובה - רק עם אנשי מקצוע מנוסים

היתרון הבולט של התקנת קולט אדים עם ארובה הוא הוצאת האוויר החוצה, כך שהמטבח עצמו נשאר נקי יותר. חשוב להדגיש כי התקנה זו הינה מורכבת יחסית ולכן חשוב מאוד להפקיד אותה אך ורק בידיים של מתקין קולט אדים מנוסה ומקצועי. הסוג הזה של קולטי אדים מתאים גם להתקנה מעל ל"אי" – אלמנט פופולרי מאוד במטבחים המודרניים, אשר במקרים רבים משמש לבישול, טיגון וכו'.

התקנת קולט אדים לי ונט ומותגים מובילים אחרים ביעילות ובמהירות

הנדימן בנתניה, הרצליה, תל אביב, רמת גן וכו' עם ניסיון רלוונטי מתקין קולט אדים ביעילות ולכן גם במהירות. עוד סיבה טובה להפקיד בידי איש מקצוע את ההתקנה של הקולט היא ההיכרות לא "רק" עם הסוגים השונים של קולטי האדים, אלא גם עם כל המותגים המובילים על כל המאפיינים הספציפיים שלהם. בהתאם, התקנת קולט אדים דלונגי, התקנת קולט אדים לי ונט, הרכבת קולט אדים גורנייה וכו' מושלמות תוך זמן קצר על ידינו, באופן מקצועי, והמוצר ימלא את ייעודו במשך שנים רבות.

התקנת קולט אדים מחיר זול
קולט אדים שהתקנו במטבח חדש לבקשת הלקוח

התקנת קולט אדים בוש בצמוד לקיר

מוצרי בוש נהנים מפופולריות רבה בכל הקטגוריות, וכך גם בתחום קולטי האדים. במיוחד מומלצים הדגמים צמודי הקיר שהעוצמה שלהם מרשימה והפעולה שלהם שקטה. כמו כן, ישנו מנעד רחב של אפשרויות מבחינת רוחב המכשיר, מ-33 ס"מ ועד 90 ס"מ. התקנה של קולט אדים מתוצרת בוש מתבצעת על הארון שמוצב מעל לכיריים. אם המכשיר מבוסס על זרימת אוויר (ולא סחרור), וקוטר הצינור קטן מ-120 מ"מ, הנדימן מיומן יתקין צינור בקוטר 150 מ"מ ומעלה לצורך פליטת האוויר לחלל הפתוח או לתעלה ייעודית.

התקנת קולט אדים מחיר הוגן ותמורה מלאה לכסף

כשנדרשת התקנת קולט אדים מחיר השירות מהווה כמובן שיקול משמעותי. על-מנת לספק לכם הצעת מחיר קונקרטית, יש צורך במספר פרטים רלוונטיים – סוג הקולט, האם נדרשת הוספת שקע חשמלי, האם יש צורך לקדוח מעברי אוויר ועוד. בטבלה שלפניהם תוכלו לראות דוגמאות לטווחי המחירים עבור המקרים השכיחים של התקנת קולט אדים למטבח, ואם תפנו אלינו נוכל לאסוף מכם את כל המידע הנחוץ ואז לתת הצעת מחיר ספציפית – והוגנת.

כמה עולה התקנת קולט אדים מתחת לארון?

450-700 ש"ח

כולל חיזוק הארון אם יש צורך

מהו מחיר התקנת קולט אדים בוש עם הוספת שקע חשמלי חדש?

500-850 ש"ח

סטאר הנדימן הוא חשמלאי מוסמך, ולכן רשאי להוסיף נקודת חשמל

כמה צריך לשלם על התקנת קולט אדים במטבח כשנדרש קידוח מעברי אוויר?

500-1,200 ש"ח

בהתאם להיקף ומורכבות העבודה

כמה גובה הנדימן על הרכבת קולט אדים שמגיע עם ארובה?

950-1,800 ש"ח

 

מהו מחיר שעת עבודה של תיקונצ'יק מקצועי?

250-350 ש"ח

ניתן לנצל הגעת איש מקצוע לטובת פעולות כמו תליית וילונות מהתקרה, תליית מדפים, תיקוני טיח, התקנת טלויזיה על קיר גבס ועוד ועוד

 

איך ניתן להוזיל מחיר התקנת קולט אדים?

כשקונים קולט אדים התקנה מקצועית היא כמובן חובה. על-מנת להוזיל את עלות ההתקנה, או ליתר דיוק לקבל מקסימום תמורה לכסף, כדאי לנצל את ההגעה של הנדימן בראשון לציון או בכל מקום אחר, שמתמחה בפעולה זו, לטובת ביצוע פעולות נוספות. הסיבה לכך היא שאחד המרכיבים המשמעותיים בעלות התקנת קולט אדים למטבח היא הביקור עצמו, ואם יבוצעו עוד עבודות שישדרגו את החיים בבית – למשל התקנת מאוורר תקרה – עלות הביקור תתחלק בין כל השירותים. מאחר שבכל בית יש בדרך כלל תיקונים קטנים או התקנות שנדחות בגלל חוסר זמן או בגלל שאין טעם להזמין איש מקצוע במיוחד עבורן, ניתן לשלב אותן ביחד עם התקנת קולט אדים. האפשרויות כאמור רבות ומגוונות, כשלמשל סטאר הנדימן הוא גם מומחה להדבקת טפטים. באתר תמצאו מחירון הנדימן מפורט עם העלויות של כל השירותים שלנו

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא הרכבת קולט אדים:

כמה זמן נמשכת התקנת קולט אדים?

מתקין קולט אדים עם ניסיון ישלים את המלאכה תוך חצי שעה עד שעה, בהתאם לסוג הספציפי של המכשיר.

באיזה גובה מתבצעת התקנת קולט אדים במטבח סטנדרטי?

עבור רוב הדגמים של קולט אדים התקנה בגובה של 50 עד 80 ס"מ מעל לכיריים היא האופציה המומלצת.