התקנת בר מים

החשיבות הרבה של שתייה בכמות מספקת והרצון ללגום מים באיכות גבוהה מייצרים ביקוש נרחב לברי מים, ובפרט לתמי 4. כדי להפיק מקסימום תועלת מהמכשיר המשוכלל נדרשת התקנה מקצועית – והכתובת הנכונה לכך היא הנדימן . ליתר דיוק, סטאר הנדימן – בזכות הניסיון, בזכות הזמינות, בזכות ההיכרות עם כל סוגי ברי המים, בזכות ההקפדה על כל פרט ופרט במסגרת התקנת בר מים וגם בזכות האפשרות לשלב תיקונים קטנים ועבודות נוספות ביחד עם התקנת תמי 4 משומש או חדש, וכך לשדרג את איכות החיים במידה ניכרת.

התקנת בר מים עושים רק איתנו!

✔️ התקנת תמי 4 באחריות מלאה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בהתקנת ברי מים מכל הסוגים

✔️ ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא מחויבות

✔️ התקנת בר מים זריזה ועבודה מדויקת

✔️ איזור פעילות נרחב – מחדרה ועד גדרה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

מתקין בר מים - החשיבות הרבה של הניסיון

כשמחפשים הנדימן בתל אביב או בכל מקום אחר, לצורך התקנת בר מים וגם למטרות אחרות, האיכות החיונית ביותר היא הוותק. לא בכדי נאמר 'אין חכם כבעל ניסיון' – מתקין תמי 4 שכבר השלים בהצלחה את הפעולה בבתים ומשרדים רבים הוא איש מקצוע שיודע לזהות במהירות את המאפיינים הספציפיים של כל מטבח – וכך לתכנן את ההתקנה היעילה ביותר. בנוסף, מומחה מנוסה קולט מיד כל מוקש אפשרי במהלך התקנת בר מים, ומבין מה עלול להשתבש, ולכן גם מצליח להימנע מדריכה על אותם מוקשים ולמעשה מקדים תרופה למכה. התוצאה: התקנה מדויקת, זריזה וכזו שתאפשר לכם ליהנות ממים קרים וחמים בשיא הנוחות במשך שנים רבות.

התקנת בר מים מכל סוג ודגם

בר מים הפך כאמור למוצר נפוץ, ועל-פי הערכות שונות, כ-40% ממשקי הבית כבר הצטיידו במכשיר זה. מדי שנה נמכרים בישראל בין 100,000 ל-150,000 ברי מים, והסיבה לכך שהמותג תמי 4 הפך לכמעט שם נרדף לבר מים היא השליטה המוחלטת שלו בשוק – עם נתח של כ-80%. יחד עם זאת, יש כמובן עוד דגמים רבים אחרים, ולכן מתקין בר מים חייב להכיר את כל המכשירים שמספקים מים מסוננים, נקיים ובטמפרטורה המבוקשת. עם סטאר הנדימן אתם יכולים לסמן V גם על הסעיף הזה, ולדעת בוודאות שכל התקנת מיני בר או בר מים תתבצע על בסיס היכרות עם התכונות הייחודיות של אותו מכשיר שברשותכם.

האם אפשר לבצע התקנת תמי 4 משומש גם בלי איש מקצוע?

הנדימן מקצועי, שמתנהל מתוך יושרה יענה על שאלה זו :"האם ניתן לחבר את המכשיר גם בלי מתקין תמי "4, ב'כן'. יחד עם זאת, חשוב לציין שנדרש חוש טכני מפותח למדי על-מנת לבצע את ההתקנה באופן מדויק. גם היעדר הניסיון – ומן הסתם רוב בני האדם לא התנסו בהתקנת תמי4 משומש או ברי מים אחרים – עלול לגרום לפגיעה במכשיר הרגיש.

סיבה טובה נוספת להזמין מתקין תמי 4 פרטי היא החיסכון הניכר בזמן. בעידן הנוכחי זמן הוא משאב יקר ערך. ברוב המקרים, ניסיון לבצע התקנת בר מים באופן עצמאי (אפילו כשמדובר על התקנת תמי 4 ללא קידוח) יתארך מעבר למצופה, ולפעמים גם יסתבך ויימשך שעות רבות – ולכן מומלצת האופציה של התקנה מקצועית.

כשמזמינים הנדימן לצורך ההתקנה, ניתן לנצל את הגעת איש המקצוע לטובת תיקונים קטנים בבית או פעולות כמו התקנת מאוורר תקרה, החלפת ניאגרה, התקנת חבלי כביסה וכו' – וכך ליהנות לא "רק" ממכשיר סינון המים אלא גם מתועלות נוספות.

התקנת תמי 4 ללא קידוח

מתי תתבצע התקנת תמי 4 ללא קידוח ומתי חובה לקדוח בשיש?

התקנת תמי 4 ללא קידוח בשיש אפשרית במקרים שבהם נקודת המים ממוקמת כך שהיא גבוהה יותר בהשוואה למפלס של משטח העבודה. במקרים אחרים, מתקין תמי 4 יקדח בשיש על-מנת להעביר את הצינורות הנחוצים. אם אתם לא בטוחים לגבי מיקום נקודת המים הרלוונטית אצלכם ניתן ליצור איתנו קשר ונעזור לכם להבין איך תיראה אצלכם התקנת מיני בר או בר מים.

איך מתבצעת התקנת תמי 4 ללא קידוח בשיש ואיך היא מתבצעת עם קידוח?

השלב הראשון בשירות של מתקין תמי 4 פרטי הוא איתור נקודת המים. על בסיס המיקום תתקבל ההחלטה אם ניתן לבצע התקנת תמי 4 ללא קידוח. אם נדרש קידוח, הקוטר הנכון של החור הוא 8 מ"מ. בנוסף לחור בשיש יתבצע קידוח של חור דומה בארון שמתחת למשטח העבודה.

השלב הבא הוא חיבור מקטין לחץ שמווסת את לחץ המים כשהם נכנסים אל מכשיר הסינון. לאחר מכן, נחבר את הסנן אל המתקן בהתאם לדגם, ונפתח את ברז המים הראשי כדי להזרים מים לצורך הניקוי הראשוני של הבר.

כמו כל פעולה שלנו – התקנת טלויזיה על קיר גבס, תיקוני טיח, הרכבת רהיטים וכו' – גם התקנת בר המים תתבצע תוך תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט.

התקנת תמי 4 מחיר הוגן והתחייבות לתמורה מלאה לכספכם

כשישנו רצון להזמין שירות התקנת בר מים מחיר העבודה הוא באופן טבעי שיקול מרכזי בהחלטה. אנחנו גובים עבור התקנת תמי 4 מחיר הוגן, ומתחייבים למקסימום תועלת ולתמורה מלאה לכספכם – שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד ובפרט הגעה בדיוק בזמן המבוקש מבחינתכם, עבודה שקטה ויעילה, מענה סבלני ובגובה העיניים לכל שאלה וכמובן התקנה מקצועית שתאפשר שימוש יעיל ונוח במכשיר. בטבלה שלפניכם מפורטים טווחי המחירים של האפשרויות הנפוצות ביותר:

מהי העלות של הזמנת מתקין בר מים?

450-500 ש"ח

ייעוץ, תכנון והתקנה

כמה עולה התקנת תמי 4 ללא קידוח בשיש?

350-400 ש"ח

התקנת תמי 4 מחיר עם קידוח

450-500 ש"ח

במקרים שבהם נקודת המים נמוכה

* בכל מקרה של התקנת בר מים מחיר השירות משתנה בהתאם למאפיינים הספציפיים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית עבורכם. אנחנו כאמור גובים בכל מקרה עבור התקנת תמי 4 מחיר הוגן מאוד ביחס לתמורה הגבוהה.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת בר מים:

כמה זמן נמשכת התקנת בר מים?

בדרך כלל, ניתן להשלים את העבודה תוך כשעה. גם במקרים המורכבים יותר תוך זמן קצר המשימה תושלם ותוכלו ליהנות ממים נקיים וטעימים.

האם ניתן להזמין מתקין תמי 4 פרטי גם ביום שישי?

כן, אנחנו ערוכים לספק שירות בטווח שעות נרחב, כדי שלא תצטרכו לוותר על פעילויות חשובות מבחינתכם לצורך התקנת תמי 4 או כל בר מים אחר.