התקנת גריל גז

'על האש' הוא בילוי פופולרי ומשמח במיוחד. לפעמים תמצאו על הגריל נתחי בשר ולפעמים מאכלים מהצומח, אבל תמיד יהיו סביבו אנשים שבעים ומרוצים. הדרך היעילה ביותר והבטוחה ביותר היא להשתמש בגז, כלומר להתקין גריל גז בחצר או במרפסת. התקנת גריל גז היא פעולה שמומלץ מאוד להפקיד בידי איש מקצוע מנוסה, כך שתוכלו להשתמש במכשיר בראש שקט באמת. סטאר הנדימן מתקין גריל גז באופן אחראי, במיומנות גבוהה ובמחירים נוחים.

התקנת גריל גז עושים רק איתנו!

✔️ הרכבת גריל גז באחריות – אפשרות לביצוע כבר היום

✔️ חיבור מנגל גז לנקודה קבועה או לבלון

✔️ הרכבת גריל גז קולמן, BBQ, נפוליאון, קמפטאון ועוד

✔️ ניסיון של 15 שנות פעילות

✔️ שירות הרכבת מנגל גז מחדרה ועד גדרה

✔️ התקנת גריל גז במרפסת, בחצר או אפילו במשרד

✔️ ייעוץ מקצועי בחינם

✔️ התקנת גריל גז מחיר משתלם

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

חיבור מנגל גז - האפשרויות השונות

ההחלטה הראשונה במסגרת התקנת גריל גז היא לאן יחובר המתקן. אופציה אחת היא נקודת גז קבועה, והאפשרות השנייה היא בלון גז.

ברוב המקרים מומלצת האופציה של חיבור מנגל לנקודת גז קבועה. רק כשיש אילוצים שאין דרך לעקוף אותם יתבצע חיבור לבלון. במקרה כזה, הדגש החשוב ביותר הוא מרחק של 2 מטר לפחות בין האש הגלויה לבין הבלון. הפתרון הנוח והבטוח יותר הוא כאמור התקנת גריל גז עם נקודה קבועה. במקומות שבהם כבר יש נקודת גז, חיבור גריל גז הוא פעולה פשוטה יחסית. אם אין נקודה קיימת, ניתן להתקין נקודה חדשה, לפצל נקודה אחרת, למשוך גז מנקודה שלא נמצאת בשימוש ועוד אפשרות היא למשוך את הגז מארון המונים או מהמיכלים.

הרכבת גריל גז - דגשים עיקריים

הרכבת מנגל גז כוללת שימוש בצינור גומי שחייב להיות חדש לחלוטין. על גבי כל צינור כזה מוטבע תאריך הייצור שלו, והנדימן רציני ואמין יציג לכם אותו.

דגש שני הוא הברז: למעשה, ישנם 2 ברזים כשאחד מהם מוצב בתחילת השלוחה החדשה והשני מוצמד לגריל עצמו. חיבור ברז גז מנגל נועד לאפשר ניתוק מהיר ללא צורך בטכנאי – אם למשל אתם יוצאים לחופשה ממושכת או כשבחורף המנגל לא בשימוש, תוכלו לנתק את זרם הגז (ולאחר מכן גם להחזיר אותו בקלות).

התקנת גריל גז במרפסת

הרכבת גריל גז קולמן, נפוליאון, BBQ ועוד - בסטנדרטים גבוהים במיוחד

מרכיב נוסף במסגרת הרכבת גריל גז הוא ההיכרות עם המנגל עצמו. הנדי מן בעל ניסיון מכיר היטב את כל הדגמים המובילים, וגם את אלה הפחות נפוצים, ולכן ישלים את הפעולה המבוקשת בזמן קצר. סטאר הנדימן אמון על הרכבת גריל גז קולמן, BBQ, נפוליאון וחברות נוספות – בהתאמה מלאה לכל דגם ספציפי.

איך לשלם עבור התקנת גריל גז מחיר סביר מבלי להתפשר על איכות?

אם אתם זקוקים לשירות התקנת גריל גז במרפסת או בחצר, וברור לכם כמובן שאסור להתפשר על איכות ההתקנה ועל רמת הבטיחות שלה, הפתרון הוא הנדימן מנוסה. כדי לשלם עבור התקנת גריל גז מחיר מינימלי, ובמקביל לדעת בוודאות שהפעולה בוצעה באופן מושלם, ניתן לנצל את הגעת איש המקצוע לפעולות נוספות בבית. למשל, הרכבת קולט אדים והתקנתו, תליית טלויזיה מהתקרה, תליית תמונות ועוד.

כשהנדימן מתקין מנגל גז עבורכם, המרכיב המשמעותי ביותר בהצעת המחיר הוא הביקור עצמו. כשמחיר הביקור מתחלק בין מספר פעולות, כל שירות בפני עצמו יהיה זול יותר, והתועלת הכללית תהיה מקסימלית.

בטבלה שלפניכם מפורטות העלויות של ההתקנות המבוקשות ביותר:

מה המחיר של הרכבת מנגל גז במרפסת כשיש נקודת גז?

300-350 ש"ח

כמה תעלה הרכבת גריל גז בחצר כולל צנרת של 5 מטר?

600-700 ש"ח

כמה עולה התקנת גריל גז עם פיצול נקודת גז קיימת?

600-800 ש"ח

כמה צריך לשלם על חיבור מנגל גז לבלון?

250-300 ש"ח

מתקין גריל גז במקצועיות - וגם השירות מוקפד במיוחד

סטאר הנדימן מגיע לכל מקום מחדרה ועד גדרה. בהתאם, אנחנו הכתובת לכל מי שמחפש הנדימן ברחובות, הנדימן בהרצליה, בתל אביב, בפתח תקווה, בכפר סבא, בנתניה וכו'.

כל השירותים – הרכבת גריל גז, תיקון מרצפות שבורות, התקנת וילונות, החלפת ניאגרה תקולה, הרכבת ארון ועוד – ניתנים על בסיס ניסיון של 15 שנים בתחום. דגש נוסף הוא זמינות גבוהה, ולא פחות חשוב, הגעה בדיוק בזמן שנקבע. מאפיינים נוספים של השירות שבאים לידי ביטוי בכל התקנת גריל גז הם אדיבות ומענה לכל שאלה.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת מנגל גז:

כמה זמן נמשכת התקנת מנגל גז?

התקנת מנגל גז מושפעת ממידת המורכבות של החיבור לגז, כלומר האם כבר קיימת נקודה באזור הרלוונטי וכו'. ברוב המקרים הפעולה אורכת בין שעה ל-3 שעות.

איך לשמור על הגריל?

אחרי חיבור גריל גז, התחזוקה השוטפת כוללת כיסוי מפני גשמים וגם מפני השמש, הפעלה אחת לזמן מה כדי שהמכשיר לא יחליד, ניקוי יסודי של שאריות ושומנים אחרי כל שימוש ובדיקת גז תקופתית (אחת ל-5 שנים).