תיקון פיצוץ צינור מים

פיצוץ בצנרת מים הוא תקלה חמורה שגורמת להצפה, שעלולה להיות משמעותית. הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא כמובן לסגור את ברז המים הראשי של הדירה, כדי לעצור את זרימת המים, וגם את מפסק החשמל הראשי. מיד לאחר מכן, חשוב למצוא באופן מיידי איש מקצוע שהמומחיות שלו היא תיקון צינור מים שהתפוצץ. באופן טבעי, כשנדרש שירות תיקון פיצוץ צינור מים מחיר השירות מהווה שיקול מרכזי בהחלטה, ובמקביל מומלץ לא להתפשר על איכות העבודה – כדי שהתקלה לא תחזור על עצמה. עם סטאר הנדימן מובטח לכם תיקון מקצועי ומוקפד ומחיר הוגן, והכי חשוב, זמינות מרבית והגעה מהירה.

תיקון פיצוץ בצנרת עושים רק איתנו!

✔️ שירות תיקון פיצוצי צנרת בכל הישובים בין חדרה לגדרה

✔️ תיקון פיצוץ בצנרת מכל סוג שהוא – במקצועיות רבה

✔️ ניסיון של 15 שנים

✔️ ייעוץ ראשוני ללא התחייבות שלכם וללא עלות

✔️ תיקון נזילה בצינור מים בזמינות מיידית

✔️ תיקון פיצוץ צינור מים מחיר הוגן ושירות 24/7

✔️ עבודה מסודרת ונקייה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

תיקון צינור מים - אבחון מדויק על בסיס ניסיון של 15 שנים

הבסיס של כל תיקון פיצוץ בצנרת הוא אבחון מדויק של מיקום הפיצוץ וגם של הגורם לתקלה החמורה. אחת הסיבות האפשריות לכך היא סתימה, ולכן תמיד כדאי לבצע פתיחת סתימה בכיור לפני שהמצב מחמיר (ככל שהחסימה הופכת למשמעותית יותר, כך עלולה להצטבר כמות גדולה יותר של מים בנקודה אחת ולגרום לפיצוץ בלתי נמנע).

עוד מצב נפוץ הוא תשתית אינסטלציה ישנה שכבר לא עומדת בעומסים העכשוויים. גם בלאי מצטבר ושחיקה מתמשכת של הצנרת גורמת לפיצוץ, או "רק" נזילה – חשוב להדגיש שגם במקרים אלה תיקון נזילה בצינור מים נדרש באופן מיידי מפני שהמצב עלול להתפתח לכדי פיצוץ של ממש בצנרת.

סטאר הנדימן מאבחן את המצב תוך זמן קצר, על בסיס ניסיון של 15 שנות עבודה, לרבות אספקת שירותי אינסטלציה מגוונים. האבחון המדויק מאפשר קבלת החלטות נכונה ופתרון לטווח ארוך.

מה כולל תיקון נזילה בצינור מים גלוי?

תיקון צינור מים גלוי הוא באופן טבעי פעולה פשוטה בהשוואה לתיקון צנרת סמויה מהעין. יחד עם זאת, גם במקרים אלה נדרשת בקיאות מקצועית. מרכיב חשוב לא פחות בשירות הוא יושרה: יש מצבים שבהם אפשר וכדאי לבצע תיקון נקודתי, אבל יש גם מקרים שבהם עדיף להחליף מקטע שלם של הצנרת, ולעיתים אפילו תישקל האופציה של החלפת התשתית כולה, אם היא מיושנת מאוד ומועדת לפורענות.

ההחלטה היא בכל מקרה שלכם – אני כהנדי מן אפרוס בפניכם את כל האפשרויות, עם היתרונות והחסרונות של כל דרך פעולה, ואעזור לכם להגיע לבחירה האופטימלית.

תיקון פיצוצי צנרת סמויה באמצעים מתקדמים

בדרך כלל שירות תיקון פיצוצי צנרת נדרש עבור צינורות סמויים מהעין, מהסיבה הפשוטה שנהוג להסתיר את הצינורות בתוך הקירות או מתחת לרצפות. במקרים אלה, הטיפול בתקלה מורכב יותר. אם המיקום המדויק של הפיצוץ בצנרת לא ידוע, הוא יאותר באמצעים מתקדמים ובפרט מצלמה תרמית (כשמדובר בצנרת ביוב או צנרת שחפורה עמוק בקרקע, יתבצע איתור נזילה בגז).

כשהצנרת בתוך קיר, תתבצע שבירה שלו בנקודה המדויקת הרלוונטית, על-מנת לחשוף את הצנרת. החלק הבעייתי יפורק, במקומו יותקן חדש ולאחר מכן נסגור את הקיר, ונשלים את העבודה עם טיח, שפכטל וצבע.

כשהצנרת מתחת לרצפה, ישנה בחלק מהמקרים בחירה בין שתי אפשרויות: פירוק הרצפהף שליפת החלק הבעייתי בצנרת ולאחר תיקון הצנרת ריצוף מחדש, או תיקון צנרת ללא הרס. סטאר הנדימן אמון על תיקון פיצוצים בצינורות בשתי הדרכים.

תיקון פיצוץ בצנרת מים
(תמונה: Canva Pro)

דגשים חשובים לגבי תיקון צנרת בלי הרס

ישנן 3 אופציות של תיקון פיצוץ צינור מים בלי הרס. חשוב להדגיש שלא בכל מקרה ניתן ליישם את השיטות האלה, ולכן ישנה חשיבות רבה לניסיון של סטאר הנדימן.

הדרכים הן הטלאה, שירוול והתזה אפוקסית. הטלאה נועדה לסתום חור אחד גדול, וזאת באמצעות בלון עטוף בטלאי שמוחדר אל הצנרת במקום התקלה. את הטלאי מספיגים בפיברגלס, שמתקשה לאחר שהבלון נצמד לצנרת מבפנים בעזרת דבק ייעודי, וכך נסתם הפיצוץ.

שירוול מתאים למקרים שבהם יש יחסית הרבה חורים. גם במקרה כזה ישנו חומר מתקשה שנצמד לצנרת וסותם את החורים. התזה אפוקסית מתבצעת במקרים שבהם השירוול וההטלאה לא ישמים עקב התנאים הספציפיים. 

תיקון פיצוץ צינור מים בזמינות גבוהה מאוד

אחד הפרמטרים המרכזיים באיכות השירות של תיקון פיצוץ בצנרת הוא הזמינות. סטאר הנדימן מגיע לכל מקום בין חדרה לבין גדרה במהירות רבה, וגם למקצוענות יש חלק ביכולת לעזור לכם לחזור לשגרה בזמן קצר ככל האפשר.

חשוב לציין שגם שירותים דומים כגון פתיחת סתימות ביוב ניתנים באותה זמינות מרבית, בכל שעה וגם בסופי השבוע.

תיקון פיצוץ צינור מים מחיר הוגן ועבודה מקצועית

לכל תיקון פיצוץ בצנרת מחיר אחר, בהתאם למורכבות השירות. להצעת מחיר מותאמת אליכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר ולספר לנו בדיוק מה הבעיה. בטבלה הבאה מפורטים טווחי המחירים של העבודות המקובלות כשנדרש תיקון צינור מים.

כמה עולה תיקון צינור מים גלוי?

450-1,550 ש"ח

במקרה כזה של תיקון פיצוץ צינור מים מחיר השירות מושפע מקוטר הצנרת ומאורך החלק הפגום

מה מחיר תיקון פיצוץ בצנרת סמויה בקוטר צול?

1,600-2,000 ש"ח

 

כמה עולה לתקן פיצוץ בצינור סמוי שהקוטר שלו הוא 1.5 צול?

2,400-2,700 ש"ח

 

מהי העלות של תיקון צינור מים כשהגישה אליו מוגבלת?

350-550 ש"ח

תוספת למחיר הרגיל

כמה צריך לשלם על תיקון פיצוץ צינור מים ללא הרס, בעזרת טלאי?

3,300 ש"ח

לחור בקוטר 80 ס"מ

מהי עלות פתיחת סתימות בביוב, כיור או אסלה?

280-420 ש"ח

כשאין צורך בביובית

עלות שעת עבודה של הנדימן

250-350 ש"ח

לאחר תיקון פיצוץ צנרת ניתן לנצל את הגעת איש המקצוע ולבצע עבודות חיוניות נוספות בבית

ייעוץ ללא התחייבות מצידכם ושירות מוקפד במיוחד

בנוסף לכך שתשלמו עבור תיקון פיצוץ צינור מים מחיר הוגן ותקבלו תמורה גבוהה, בזכות המקצועיות והאחריות, אתם יכולים לפנות אלינו גם על-מנת לקבל ייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות מצידכם. הייעוץ ניתן מתוך אמונה שתמיד נכון להושיט עזרה לאדם בצרה, גם אם הוא לא יזמין בסופו של דבר את השירות. התשובות המפורטות נמסרות בגובה העיניים ובשפה ברורה, כדי שתוכלו להגיע להחלטות הנכונות ביותר.

המחויבות למצוינות בשירות כוללת גם עבודה יעילה, תוך שמירה על השקט, על הניקיון ועל הסדר. זמינות מרבית – לצורך תיקון פיצוצי צנרת וגם שירותים אחרים כמו פתיחת סתימה באמבטיה – מהווה כאמור גם היא חלק בלתי נפרד מה-dna של סטאר הנדימן.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תיקון פיצוץ צינור מים:

איזו צנרת מומלצת לחדר אמבטיה במקרה של תיקון פיצוץ צינור שמחייב החלפה של הצינורות הקיימים?

צנרת פקס (Pex) או צנרת SP. לשני הסוגים יתרונות ספציפיים, והבחירה ביניהם היא בהתאם לשיקולים שלכם. כמובן שנשמח לייעץ לכם אילו צינורות ישרתו אתכם באופן מיטבי.

כמה זמן נמשך תיקון נזילה בצינור מים?

במרבית המקרים מדובר בכמה שעות עבודה. כשנדרשת החלפה של תשתית נרחבת, מספר ימים. סטאר הנדימן מקפיד על התנהלות יעילה מאוד, ובזכות הניסיון המקצועי מקצר את משך העבודה בכל מצב.