התקנת חבלי כביסה

במדינה שטופת שמש כמו ישראל, הדרך הטובה ביותר לייבש את הכביסה היא לתלות אותה על חבלים מחוץ לבית. כדי לוותר על המייבש ולחסוך כסף וחשמל, נדרשת התקנה של חבלי כביסה. כדי לחסוך גם זמן, ולוודא מקסימום יציבות, מומלץ להיעזר בהנדימן למטרה זו. עם סטאר הנדימן מובטחת לכם התקנת חבלי כביסה במהירות ובמחיר הוגן מאוד.

התקנת חבלי כביסה עושים רק איתנו!

✔️ ייעוץ מקצועי בחינם

✔️ זמינות גבוהה להתקנת חבלי כביסה – אפשרות להתקנה כבר היום

✔️ פריסה ארצית רחבה – מגיעים לכל מקום בין חדרה לגדרה

✔️ כולל הרכבת מתלה במידת הצורך

✔️ מתקין חבלי כביסה עם 15 שנות ניסיון

✔️ מחיר התקנת חבלי כביסה משתלם במיוחד!

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

למה מומלצת עבור חבלי כביסה התקנה מקצועית?

התקנת חבלי כביסה – כמו התקנת טלויזיה סמסונג על קיר גבס, החלפת מרצפות שבורות, תליית מאוורר תקרה וכו' – היא פעולה שבאופן עקרוני אפשר לבצע גם בלי איש מקצוע. יחד עם זאת, מומלץ בחום להזמין הנדימן, משלוש סיבות עיקריות: קודם כל, כדי שהמתקן והחבלים יהיו יציבים וישרתו אתכם במשך שנים רבות, כדאי שההתקנה תתבצע ע"י אדם שכבר עשה זאת פעמים רבות בעבר.

שנית, החיסכון בזמן – אחרי שכבר חסכתם כסף בזכות ההחלטה להשתמש בחבלי כביסה ולא במייבש (החלטה נכונה גם בהיבט האקולוגי!), תוכלו לחסוך גם זמן שמהווה משאב יקר בימינו. הסיבה השלישית היא שבדרך זו ניתן לבצע עוד תיקונים לבית שאין טעם להזמין עבורם במיוחד איש מקצוע, אבל אם בכל מקרה כבר מגיע אליכם הנדימן זוהי הזדמנות מצוינת. בהמשך העמוד תוכלו לראות כמה עולה הנדימן שמגיע לביצוע מספר פעולות.

התקנת חבלי כביסה בראש שקט באמת - רק עם הנדימן מיומן

כשמחפשים הנדימן בפתח תקווה, רמת גן, תל אביב או כל עיר אחרת לצורך התקנת חבלי כביסה, התקנת אסלה, תיקוני טיח, תליית מדפים וכו', כדאי לזכור שהמפתח לשירות בסטנדרטים גבוהים הוא ניסיון.

הוותק מעיד על יכולות מקצועיות גבוהות, על יכולת לזהות מראש כל בעיה שעלולה להתפתח במהלך העבודה ולכן גם על יכולת למצוא את המענה הנכון ביותר לכל תרחיש, וגם על שורה ארוכה של לקוחות שבעי רצון מהשירות שקיבלו. השירות שלנו מתאפיין בזמינות גבוהה, אמינות ללא פשרות, תשובות מפורטות וברורות לכל שאלה, עבודה מסודרת ושקטה, יעילות רבה (גם כשהוא מתקין חבלי כביסה, גם כשהוא מתקין טפטים, תולה טלויזיה ועוד), ומעל לכל מקצועיות.

התקנת חבלי כביסה מקצועית
התקנת חבלי כביסה על ידינו

איך הנדימן מקצועי מתקין חבלי כביסה במהירות ובבטחה?

השלב הראשון הוא קיבוע מתקן הכביסה לקיר (גם כשכבר יש מתקן, הנדימן מיומן יוודא את יציבות החיבור ובמידת הצורך ישפר אותו). לאחר מכן יחוברו הגלגלות אל החורים הייעודיים. החיבור הוא באמצעות ברגים שאותם תקבלו מאיתנו אם לכם אין.

הפעולה הבאה היא מדידה מדויקת של המרחק בין הגלגלות. אורך החבל הוא כפליים המרחק הנ"ל ועוד 20 ס"מ – התוספת נדרשת מפני שעבור חבלי כביסה התקנה הדוקה מדי עלולה לגרום לקרע. אחרי השחלת החבלים בין הגלגלות תתבצע נעילה שלהם עם תופסן מתאים (שגם אותו נספק במידת הצורך). השלב האחרון הוא קשר בטיחות שמוודא כי החבל מחוזק היטב וניתן לתלות עליו כל כביסה שהיא.

מהו מחיר התקנת חבלי כביסה?

באופן טבעי, כדי להחליט האם להזמין הנדימן למשימה, תרצו לדעת כמה עולה להתקין חבלי כביסה. ובכן, מחיר התקנת חבלי כביסה נקבע בהתאם למורכבות הפעולה ולמידת הנגישות למיקום המיועד אצלכם, כך שכדי לספק לכם הצעת מחיר מדויקת אנחנו זקוקים למספר פרטים או לתמונה של המקום. בטבלה שלפניכם מופיעים טווחי המחירים.

שימו לב: המרכיב העיקרי של מחיר התקנת חבלי כביסה הוא הביקור עצמו. בהתאם, כדאי לנצל את הביקור לטובת פעולות נוספות שישדרגו את החיים בבית – הרכבת רהיטים, תיקון ברז שיש ממנו נזילה, תליית טלויזיה מהתקרה, הדבקת טפטים, התקנת וילונות והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

כמה כסף גובה מתקין חבלי כביסה כשיש מתקן?

270-400 ש"ח

עד 10 חבלים

כמה עולה להתקין חבלי כביסה וגם מתקן?

420-650 ש"ח

כולל ייעוץ לבחירת מתקן מתאים

מהו המחיר של שעת עבודה של הנדימן?

250-350 ש"ח

בשעת עבודה ניתן לבצע עוד שלל פעולות – למשל התקנת תמי 4 ללא קידוח

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת חבלי כביסה

כמה זמן אורכת התקנת חבלי כביסה?

כשיש 5-6 חבלי כביסה התקנה מקצועית אורכת 20-30 דקות. כשיש צורך להתקין גם את המתלה עצמו בדרך כלל ניתן להשלים את המלאכה תוך כשעה.

האם צריך להכין מראש חבלי כביסה או שההנדימן דואג לכך?

הבחירה היא של הלקוחות. בכל מקרה מדובר בפריט זול למדי שניתן למצוא במחיר של 15-40 ש"ח (המחיר משתנה בהתאם לאורך ולאיכות).