תיקון צנרת ללא הרס

טכנולוגיות מתקדמות מרחיבות את מנעד האפשרויות שלנו בשלל תחומים. גם כשנדרש תיקון צנרת – תחום שלאו דווקא מזוהה עם עולם הטכנולוגיה – יש דרך מתקדמת ויעילה להפליא: תיקון צנרת ללא הרס. היכולת לתקן צינורות בלי להרוס קירות ורצפות, ולכן גם בלי בלגן ובמינימום זמן, רלוונטית לצינורות ביוב ובחלק מהמקרים גם לצינורות המים. עם סטאר הנדימן מובטח לכם תיקון צנרת באמצעות ציוד משוכלל ועל בסיס ניסיון רחב היקף. התחייבות נוספת שלנו היא להגינות וליושרה, וגם אם תרצו ייעוץ מקצועי ללא התחייבות מצדכם – נשמח להעניק לכם אותו.

תיקון צנרת ללא הרס עושים רק איתנו!

✔️  תיקון צנרת ללא הרס במגוון שיטות

✔️ תיקון צנרת ללא הרס בהטלאה, התזה אפוקסית או שירוול

✔️ תיקון צנרת ביוב ללא הרס תוך עבודה נקייה ומוקפדת

✔️ 15 שנות ניסיון כאינסטלטור מקצועי

✔️ ייעוץ ראשוני בחינם וללא כל מחויבות מצידכם

✔️ אנו מתמחים בתיקון פנים צנרת באזור המרכז – מחדרה ועד לגדרה

✔️תיקון צנרת מים ללא הרס במחיר הוגן

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

היתרונות המשמעותיים של תיקון צנרת ללא הרס:

  • חזרה מהירה לשגרה – תקלה בצנרת מים, ועוד יותר מכך בצנרת ביוב, משבשת במידה ניכרת את שגרת החיים. כשהתיקון מבוסס על אבחון מהיר ולא מצריך הרס קירות ו/או רצפות, החזרה לשגרה הנעימה תושלם תוך זמן קצר.
  • מינימום בלגן – אף אחד לא אוהב לכלוך, אבק, רעש ושאר מטרדים הכרוכים בשבירת קירות והרמת רצפות. המכשור החדיש מונע את כל אלה וחוסך לכם בלגן משמעותי.
  • פתרון יעיל מאוד – תיקון צנרת ביוב ללא הרס מספק פתרון אפקטיבי, כזה שיחזיק מעמד שנים רבות, בדיוק כמו תיקוני צנרת של פעם שהיו כרוכים בהרס הקירות.
  • אידיאלי לבתים שבהם חיפויי הקירות והרצפות ייחודיים – עיצוב פנים מושקע עלול להיהרס אם בוחרים בתיקון הצנרת בדרך הישנה. תיקון צנרת ללא הרס מאפשר לשמר את החיפויים המרשימים ומן הסתם היקרים, וחוסך את הצורך למצוא פתרון לשבירתם.

למה כדאי לבצע תיקון פנים צנרת ללא הרס עם הנדימן מיומן?

תיקון צנרת מים או ביוב הוא שירות שמזוהה עם אינסטלטור – אבל גם סטאר הנדימן מספק אותו בסטנדרטים גבוהים, לא פחות מכל אינסטלטור שתמצאו. אגב, אני גם אינסטלטור מוסמך.

למעשה, הפקדת מלאכה מסוג זה, וגם פעולות אחרות כגון פתיחה סתימות ביוב בידי הנדימן, היא אופציה מומלצת במיוחד בזכות שתי סיבות משמעותיות.

קודם כל, הנדימן מנוסה יודע לספק פתרון מקיף לבעיה שנוצרה אצלכם, ולא לתקן רק את הצנרת. שנית, כשאתם מזמינים הנדימן, זו הזדמנות מצוינת לשלב עוד פעולות ביחד עם אותו תיקון צנרת ביוב ללא הרס. בהרבה בתים יש ליקויים קטנים שנוצרו עם השנים ואולי הוזנחו, וכן משימות שישדרגו את איכות החיים – מיד אחרי תיקון הצנרת תוכלו לסמן V גם עליהם. למשל, תיקון דלתות ארונות שיצאו מהמקום, החלפת מרצפות סדוקות או שבורות, עבודות טיח, תליית טלוויזיה על קיר גבס או חיבור מאוורר לתקרה ועוד.

תיקון צנרת ללא הרס בכלל
(תמונה: Canva Pro)

מתי מומלצים תיקוני צנרת ומתי כדאי להחליף?

כשמתגלה תקלה בצנרת, עולה באופן טבעי השאלה האם כדאי לבצע תיקון צנרת מים ללא הרס (או צנרת ביוב), או שאולי כבר עדיף להתקין צנרת חדשה לגמרי.

באופן טבעי, התשובה משתנה בהתאם למהות הבעיה, מידת החומרה שלה, גיל הצנרת וכמובן המוכנות שלכם לשיבוש השגרה. בדרך כלל, הצורך בתיקון או החלפה נגרם כתוצאה מנזילה מהצנרת, אבל יש גם מקרים שבהם תוך כדי פתיחת סתימות מתגלה בעיה שמחייב טיפול יסודי. גם אחרי פיצוץ בצנרת נדרש כמובן פתרון מקצועי.

בכל המצבים הנ"ל באה לידי ביטוי היושרה המוחלטת של סטאר הנדימן, וכך גם הבקיאות המקצועית שלו. בהתאם, תוכלו לדעת בוודאות מה עדיף לכם – תיקון פנים צנרת או החלפת הצינור הבעייתי.

אבחון מדויק באמצעות ציוד משוכלל – להבטחת תיקון צנרת מוצלח

על-מנת לספק המלצה מקצועית מועילה, יתבצע אבחון מדויק של המצב, וזאת באמצעות ציוד משוכלל. איתור סדקים, חורים ובעיות בצנרת מבוסס על החדרת סיב אופטי זעיר לתוך הצינור. בקצה הסיב יש מצלמה והיא משדרת תמונה ברורה של מצב הצנרת – וכך ניתן לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. פענוח הממצאים והפקת התובנות המדויקות ביותר נשענים על הידע המקצועי רחב ההיקף של סטאר הנדימן, וכך גם התיקון המוצע בכל מקרה.

כיצד מתבצע תיקון צנרת בלי הרס? כל האפשרויות

תיקון צנרת ללא הרס אפשרי ב-3 שיטות: שירוול, הטלאה והתזה אפוקסית. עוד כדאי לדעת שישנו גם רובוט ייעודי למטרת תיקון צנרת – רובוט שיודע למשל לרסק שורשי עצים שחדרו לצנרת ביוב וכך לפתוח סתימה.

תיקון צנרת ללא הרס באמצעות שירוול

שיטה שמאפשרת תיקון צנרת מים ללא הרס כשיש חורים רבים יחסית. הפעולה היא החדרת שרוול שכולל חומר פולימרי מתקשה אל הצנרת, עד שהוא מגיע למקום שבו ישנם חורים. השרוול נדבק לצנרת לאורך החלק הפגום – ובעצם מהווה צינור בתוך צינור. לפעמים ניתן לבצע בדרך זו תיקון צינור מים אחרי פיצוץ.

תיקון צנרת מים ללא הרס באמצעות הטלאה

טכניקה אידיאלית לסתימת חור נקודתי אבל משמעותי. הפעולה שמתבצעת היא החדרת בלון שחלקו החיצוני עטוף בטלאי (פאץ'). הטלאי ספוג בפיברגלס, שגם הוא חומר מתקשה, ובדבק ספציפי. מנפחים את הבלון במקום התקלה בצנרת, ואז הבד נדבק לדפנות וסותם את החור.

תיקון צנרת ללא הרס באמצעות התזה אפוקסית

אופציה רלוונטית למצבים שבהם גם ההטלאה וגם השירוול בלתי אפשריים ליישום (בגלל הזווית של הצנרת, קשיי גישה או כל סיבה אחרת). החומר האפוקסי מתקשה סביב החור ובדרך זו אוטם אותו ומונע נזילות מהצנרת. ההתזה מבוצעת ע"י רובוט שנבנה במיוחד למשימות תיקון צנרת ללא הרס.

תיקון פנים צנרת מהיר
(תמונה: Canva Pro)

15 שנות ניסיון בביצוע תיקון צנרת מים / ביוב

לסטאר הנדימן 15 שנות ניסיון – 15 שנים שבמהלכן עזר לאינספור אנשים ליהנות מבית תקין לחלוטין, ובפרט תשתיות אינסטלציה שממלאות את ייעודן. הניסיון רחב ההיקף מאפשר מתן שירותים מכל הסוגים: בין אם פתיחת סתימה בכיור כשפומפה לא פותרת את הבעיה, ובין אם תיקון צנרת מים או ביוב שיש ממנה נזילה או שהתפוצצה.

הוותק שלנו בתחום מתורגם גם לאבחון מדויק, גם ליישום מיטבי של התיקון הנכון ביותר, ולא פחות חשוב – לשירות בסטנדרטים גבוהים: הגעה בדיוק בזמן, עבודה יעילה, מענה סבלני לכל שאלה, שמירה על הסדר והשקט וכמובן פתרון לטווח ארוך.

כמה עולה לתקן צנרת ללא הרס?

חשוב להדגיש כי תיקון צנרת ביוב ללא הרס אינו שירות זול. יחד עם זאת, גם לבלגן ולשיבוש השגרה יש מחיר לא מבוטל, ולכן התיקון בדרך הזו יכול להתגלות כמשתלם בשורה התחתונה. בטבלה הבאה תוכלו לראות מחירים לדוגמה של תיקונים שביצענו. על-מנת לקבל הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם, מוזמנים לפנות אלינו ולספר לנו מה הבעיה בצנרת שלכם.

כמה עולה תיקון צנרת ללא הרס עם טלאי?

3,000-4,000 ש"ח

חור בקוטר 80 ס"מ בעומק של כ-70 ס"מ

מהי העלות של תיקון צנרת מים או ביוב בהתזה אפוקסית?

6,700-8,500 ש"ח

צנרת של כ-3 מ'

מה מחיר תיקון צנרת ביוב ללא הרס עם שרוול?

9,000-12,500 ש"ח

תיקון של חורים

כמה צריך לשלם על תיקון פנים צנרת במקטע של כ-5 מטרים?

20,000-30,000 ש"ח

באמצעות שירוול



תיקון צנרת ביוב ללא הרס בזמינות גבוהה - כולל ייעוץ ראשוני ללא עלות

כל השירותים של סטאר הנדימן – תיקון צנרת ביוב ללא הרס, פתיחת סתימה באמבטיה, החלפת אסלה, הרכבת רהיטים ועוד ועוד – ניתנים בכל אזור המרכז, מחדרה ועד לגדרה. במידת הצורך ההגעה תהיה מיידית, כשמן הסתם תקלת ביוב אכן מחייבת פתרון מהיר מאוד כדי למנוע מפגע תברואתי חמור ונזקים נוספים.

בנוסף, תוכלו לקבל מאיתנו ייעוץ בנושא תיקוני צנרת ובאופן כללי שירותי אינסטלציה. הייעוץ ניתן ללא עלות וגם מבלי שתצטרכו להתחייב להזמין מאיתנו שירות. אנחנו בכל מקרה מתחייבים לתשובות מקיפות ומועילות, בגובה העיניים.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תיקון צנרת ללא הרס:

כמה זמן לוקח לאתר את מקור הנזילה מהצנרת?

בחלק מהמקרים דקות בודדות ויש גם מצבים שבהם נדרשת סריקה יסודית במיוחד של צינורות רבים כך שמשך האבחון מגיע לשעתיים-שלוש. הממוצע הוא כחצי שעה.

האם טלאי מתאים למקרים שבהם הצנרת מחוברת באופן לא נכון?

בחלק מהמקרים שבהם מקור הבעיה הוא תכנון לא נכון של הצנרת, או הנחה לא מדויקת, הטלאה עשויה לספק פתרון יעיל. גם במצב שבו מקור הבעיה הוא תזוזת קרקע, תיקון צנרת עם טלאי יכול לתקן את המצב.