תליית תמונות ללא קידוח

מצד אחד, כולנו רוצים להוסיף יופי ועניין לכל חלל, ובפרט לסלון, ואחת הדרכים האפקטיביות ביותר היא הוספות תמונות מרשימות. מצד שני, חשוב לשמור על הקירות ולכן במקרים רבים השאיפה היא לתלות את התמונות בלי קידוח וגם ללא מסמרים. עם סטאר הנדימן זו בהחלט משימה אפשרית, והתוצאה תהיה יציבה ואסתטית להפליא. תליית תמונות ללא קידוח מתבצעת על בסיס ניסיון רב ומתוך מחויבות לספק לכל לקוח מקסימום תועלת.

תליית תמונות ללא קידוח עושים רק איתנו!

✔️ אזור שירות נרחב: בין חדרה לגדרה

✔️ תליית תמונות ללא קידוח – כולל תמונות גדולות מאוד

✔️ תליית תמונות ללא מסמרים על כל סוגי הקירות

✔️ ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות – הסברים ברורים במקסימום סבלנות

✔️ ניסיון של 15 שנים בתחום

✔️ זמינות גבוה לכל עבודת תליית תמונה ללא מסמר וקידוח

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

איך מתבצעת תליית תמונות ללא מסמרים וללא קידוח?

אמנם קידוח, לפחות ברוב המקרים, הוא פעולה הפיכה, וכך גם נעיצת מסמרים בקיר – אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שחורים בקיר עלולים לייצר טרחה רבה בהמשך הדרך. בנוסף, קידוח לא מקצועי ע"י אדם לא מיומן עלול לפגוע בכבל חשמלי או בצינור מים שעובר בקיר (ובאינטרנט אפשר למצוא דוגמאות לתוצאה של מעשה כזה…). לכן, חשוב לפנות לאיש מקצוע מיומן כאשר אתם מעוניינים בתליית תמונות.

בהתאם, פותחו שיטות שונות המאפשרות גם תליית תמונה ללא מסמר וללא קידוח. אפשרות אחת היא הדבקה תוך כדי שימוש בצמדנים דביקים, ובמקרים שבהם רוצים לתלות מספר תמונות האופציה המומלצת היא התקנת מסילה עילית מתחת לתקרה וחיבור כל תמונה אל המסילה באמצעות חוטים.

עבודת תליית תמונות ללא מסמרים מדויקת ומקסימום יציבות

תליית תמונות ללא קידוח מחייבת עבודה מדויקת מאוד – גם על-מנת שלא ייגרם נזק לקיר כתוצאה מפעולות אחרות, ועוד יותר מכך בכדי שכל תמונה תהיה יציבה לחלוטין ותישאר כזו גם בעוד שנים רבות. מסיבה זו, כדאי להפקיד את המשימה בידי הנדימן מנוסה. בנוסף, ניתן לנצל את הגעת איש המקצוע לשדרוגים נוספים בבית – למשל תליית רמקולים על הקיר, התקנת מאוורר תקרה, סתימת חורים מקידוחים ישנים כולל תיקוני טיח, והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

תליית תמונות ללא מסמרים בזול
תליית תמונות ללא מסמרים (תמונה: Canva Pro)

תליית תמונה ללא קידוח בכל סוגי הקירות

הפתרונות היעילים והניסיון הרלוונטי של סטאר הנדימן מאפשרים תליית תמונות בלי קידוח ובלי לדפוק מסמרים בכל סוגי הקירות – קירות בטון, קירות בלוקים, קירות גבס שהופכים ליותר ויותר פופולריים בזכות היתרונות שלהם וגם את הממ"ד ניתן לעטר בתמונות יפות וליצור בו אווירה נעימה.

חשוב לציין שהתוצאה לא "רק" יציבה לחלוטין אלא גם אסתטית להפליא – בדיוק כמו תליית מדף נסתר או מראה מרחפת.

כמה עולה תליית תמונות ללא קידוח?

באופן טבעי, תליית תמונות ללא מסמרים ע"י הנדימן מיומן נבחנת גם על סמך המחיר של השירות. בטבלה שלפניכם תוכלו לראות את טווחי המחירים של ההזמנות הנפוצות ביותר בתחום ספציפי זה. על-מנת לקבל הצעת מחיר ספציפית עבורכם, בהתאם למספר התמונות, הגודל שלהן וסוג הקיר, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולספר לנו בדיוק מה אתם צריכים.

כמה עולה לתלות תמונה ללא קידוח?

80-100 ש"ח

תמונות בגודל סטנדרטי

מה המחיר של תליית 4 תמונות על אותו קיר, בלי קידוח ובלי מסמרים?

300-350 ש"ח

כולל תמונות גדולות

מהי עלות תליית תמונות ללא קידוח בממד?

200-300 ש"ח

בהתאם להנחיות של פיקוד העורף

כמה צריך לשלם על תליית תמונה ללא מסמר על קיר ישן?

60-160 ש"ח

 

כמה כסף גובה הנדימן על תליית תמונות ללא מסמרים וטלוויזיה באותו קיר?

400-500 ש"ח

כולל מסכים גדולים

עבודה מהירה ויעילה ויחס עלות-תועלת משתלם במיוחד

כשמזמינים הנדימן, ישנה עלות לביקור עצמו, והיא כוללת גם את שעת העבודה הראשונה. על-מנת להגיע ליחס עלות-תועלת אופטימלי, מומלץ לנצל את הביקור לטובת משימות נוספות שהצטברו בבית: תליית טלויזיה, החלפת ניאגרה ישנה, התקנת שקע חדש (סטאר הנדימן הוא גם חשמלאי מוסמך) וכו'. אנחנו מקפידים על עבודה מהירה ויעילה שמבטיחה ניצול מיטבי של הזמן. כמו כן, אנחנו שומרים על השקט והניקיון, כך שלא תרגישו אותנו (פרט כמובן לשדרוג החלל אחרי תליית תמונות ללא קידוח ושאר הפעולות הרצויות מבחינתכם).

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תליית תמונות ללא קידוח:

האם ישנה הגבלה לגבי משקל תמונה שתולים על קיר גבס?

באופן עקרוני, חשוב לוודא את יכולת העמידה של הקיר (בדיוק כפי שעושים במקרה של התקנת מדף על קיר גבס). יחד עם זאת, באמצעות ניצול הניצבים שבקיר, וכשמשתמשים בשיטות מתקדמות, ניתן לתלות גם תמונות גדולות יחסית על קירות גבס, כולל ללא קידוח וללא מסמרים.

כמה זמן אורכת תליית תמונות ללא מסמרים?

בהתאם למספר התמונות שתרצו לתלות ולגודל שלהן. בדרך כלל, ניתן תוך שעה לתלות 3-4 תמונות.