תליית מדף צף

מדפים צפים נחשבים, ובצדק, ליפים במיוחד. בפרט מתאים המראה המרחף שלהם לחללים שהעיצוב בהם מינימליסטי, ובמקביל גם בקירות עמוסים כדאי לשקול תליית מדף צף כדי שלא ייווצר עומס יתר ויזואלי. את המשימה כדאי בכל מקרה להפקיד בידי הנדימן מיומן, כאשר סטאר הנדימן יחסוך לכם זמן יקר, יבטיח יציבות מרבית ולא פחות חשוב, התקנה מדויקת ואסתטית לחלוטין.

תליית מדף צף עושים רק איתנו!

✔️ תליית מדפים צפים בקירות בטון, בלוקים וגבס

✔️ תליית מדף נסתר עם עבודה אסתטית ומוקפדת

✔️ 15 שנות ניסיון

✔️ ייעוץ ראשוני בחינם וללא מחויבות מצדכם

✔️ שירות באזור המרכז – מחדרה ועד לגדרה

✔️ התקנת מדף צף במחיר משתלם

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

תליית מדף מרחף - דגשים עיקריים

התקנת מדף צף שונה מתלייתם של מדפים רגילים. כפי שלמשל מלאכת תליית מראה ללא מסגרת מורכבת יותר מתליית מראה שמגיעה עם מסגרת, כך המדפים הצפים, שנקראים לעיתים גם מדפים נסתרים (למרות שהמדף עצמו כמובן גלוי לעין), מצריכים בקיאות ומיומנות.

הדגש החשוב ביותר הוא לוודא שהקיר יחזיק את המדף, ושהמדף יחזיק את כל מה שתעמיסו עליו. הנדימן אחראי לא ייגש מיד למלאכת התלייה, אלא קודם כל יבחן את כל הפרמטרים הרלוונטיים (מאחר שלמרבה הצער לעיתים נמכרים מדפים צפים עם תומכים שאינם חזקים מספיק ביחס לצורך). הדגש השני הוא עבודה מדויקת, כך שהמדף ייתלה בגובה הרצוי וכמובן ישר לגמרי.

תליית מדף נסתר על קיר גבס

תליית מדף צף אפשרית בכל סוגי הקירות, לרבות קירות גבס. בגלל המאפיינים הייחודיים של הגבס יש להשתמש בדיבלים שמיועדים לקירות אלה, ועוד כדאי לקחת בחשבון את כושר הנשיאה הנמוך יותר שלהם – כך שמומלץ להמיר מדף גדול בשני מדפים צרים יותר, וכמו כן למקם באופן מושכל את המדפים כך שהעומס יתחלק על פני הקיר כולו.

תליית מדף נסתר בקלות
תליית מדף נסתר (תמונה: Canva Pro)

התקנת מדף צף - לשפר את איכות החיים בלי מאמץ וללא טרחה

כדי להתקין מדפים, לרבות תליית מדף על קיר גבס, אין צורך בציוד מיוחד פרט למקדחה. לכאורה, כל אחד וכל אחת יכולים להשלים את המשימה בעצמם – אבל יש גם יתרונות משמעותיים להזמנת הנדימן. ראשית, השקט הנפשי – תליית מדף נסתר על-ידי איש מקצוע מנוסה מבטיחה עמידות לשנים רבות ולכן ראש שקט באמת. שנית, חיסכון בזמן שמהווה משאב יקר ערך בימינו (וכמעט תמיד מי שמנסה לתלות מדף צף בעצמו מגלה שהמלאכה אורכת יותר זמן מכפי שהעריך לפני תחילת העבודה).

תליית מדף מרחף מונעת גם נזקים לקיר כתוצאה מחוסר מיומנות, ועוד כדאי לזכור שכשמזמינים הנדימן ניתן לבקש ממנו לבצע עוד תיקונים בבית, ועוד פעולות שישפרו את איכות החיים – התקנת מאוורר תקרה, ליטוש רהיטים שרוטים, הוספת נקודת חשמל (כשמדובר על הנדימן שהוא גם חשמלאי מוסמך כמו סטאר הנדימן) ועוד. מומלץ לתזמן את הביקור של איש המקצוע כך שאפשר יהיה להפיק ממנו מקסימום תועלת.

כמה עולה תליית מדף צף?

התקנת מדף צף, כמו התקנת מדפים מכל סוג אחר, היא פעולה שהנדימן מיומן יכול להשלים בזמן קצר למדי, ובהתאם העלות שלה אטרקטיבית. כשמזמינים הנדימן לבית לצורך תליית מדפים צפים כדאי לנצל את ההגעה של איש המקצוע לטובת תיקונים קטנים חיוניים נוספים שנדחו – החלפת ניאגרה ישנה, תיקוני טיח, החלפת מסילה בארון הזזה וכו'. בדרך זו תגיעו ליחס עלות-תועלת משתלם במיוחד ובנוסף תיהנו מחיים נוחים ונעימים יותר.

בכל מקרה, בטבלה שלפניכם מפורטות העלויות של התקנת מדפים צפים בהתאם למאפיינים הספציפיים של השירות. להצעת מחיר מותאמת אישית אליכם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

כמה כסף גובה הנדימן עבור ביקור?

250-300 ש"ח

כולל שעת עבודה אחת שבמהלכה ניתן לתלות גם 2-3 מדפים צפים

כמה עולה התקנת מדף צף סטנדרטי?

100-150 ש"ח

במסגרת עבודה כללית

מהו מחיר תליית מדף נסתר על קיר גבס?

150-200 ש"ח

 

כמה צריך לשלם על תליית מדף צף גדול?

200-250 ש"ח

 

מהי העלות של תליית 3 מדפים צפים + תליית רמקולים?

350-450 ש"ח

 

שירות מוקפד וייעוץ מקצועי בחינם

סטאר הנדימן מספק את השירות של תליית מדף צף תוך שמירה על הסדר והשקט בזמן העבודה. התחייבות נוספת היא להגעה בדיוק בזמן שנקבע, וכמובן להתנהלות יעילות כך שכל התיקונים וההתקנות יושלמו בזמן קצר ככל האפשר. השירות ניתן בכל רחבי המרכז, מחדרה ועד גדרה – כך שאנחנו הכתובת למי שמחפש הנדימן בהוד השרון, בנתניה, בתל אביב, ברחובות וכו' – וכולל גם ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות מצדכם.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תליית מדף צף:

האם ניתן לתלות מדף צף בממ"ד?

באופן עקרוני התשובה היא כן, כשנדרשת הקפדה יתרה על הימנעות מגרימת נזק לקיר כדי שהממ"ד יוכל למלא את ייעודו העיקרי, הגנה מלאה לבני הבית.

מהו המשקל המקסימלי שאפשר להעמיס על מדפים צפים?

התשובה משתנה בהתאם לרוחב המדף, חומר הגלם ממנו הוא עשוי, העובי שלו וגם סוג הקיר. נשמח לייעץ לכם לגבי המדף האופטימלי בהתאם למטרה שעבורה אתם מתקינים אותו.