החלפת שקע חשמלי

בחיים המודרניים חשמל הוא משאב בסיסי. כולנו משתמשים בשלל מכשירים שפעולתם נשענת על זרם חשמלי תקין, ולמעשה אפילו התאורה בבתים, במשרדים, בחנויות ובעוד מקומות רבים תלוי באספקת חשמל רציפה. בהתאם, גם שקע חשמלי הוא מוצר בסיסי וחיוני – ובמקרים שבהם הוא לא תקין, נדרשת החלפתו באופן מיידי. על-פי החוק, החלפת שקע חשמל בקיר חייבת להתבצע על-ידי איש מקצוע מתאים בלבד. עם סטאר הנדימן, שהוא גם חשמלאי מוסמך, תוכלו להחליף כל שקע פגום ובמידת הצורך גם לשלב תיקונים נוספים, ובכל מקרה ליהנות משירות בסטנדרטים גבוהים וממחיר משתלם.

החלפת שקע חשמל עושים רק איתנו!

✔️ החלפת שקע חשמלי במהירות ובאחריות

✔️ הנדימן שהוא גם חשמלאי מוסמך

✔️ ניסיון של למעלה מ-15 שנים בהחלפת שקעים

✔️ החלפת שקע חשמל בכל מקום מחדרה ועד גדרה

✔️ התקנת שקע תלת-פאזי מתקדם

✔️ ייעוץ מקצועי וסבלני ללא עלות

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

באילו מקרים נדרשת החלפת שקע חשמלי?

החלפת שקע הכרחית ב-3 מצבים עיקריים:

א. שקע שבור – מצב שבו זרם החשמל תקין וכל מכשיר שיחובר לשקע יעבוד ללא בעיות. יחד עם זאת, מכיוון שהמכסה עצמו שבור בני הבית חשופים לסיכון של ממש, ולכן נדרש שירות של חשמלאי מוסמך או של הנדימן שהוא חשמלאי מוסמך. במקרים אלה, תשלמו עבור החלפת שקע חשמל מחיר נמוך (פירוט לגבי עלות החלפת שקע חשמל בהמשך העמוד).

ב. קצר חשמלי – אם בכל פעם שמחברים אל שקע מסוים מכשיר חשמלי ומפעילים אותו הפקק קופץ, סביר להניח שמדובר בבעיה כלשהי בחיבורים. בכל מקרה, חובה לבדוק באופן מקצועי את השקע, ובמידת הצורך להחליפו בחדש.

ג. שקע שרוף – הסיבה הנפוצה ביותר לשקע שרוף היא עומס יתר. מכשירי חשמל חדישים דוגמת מכונת כביסה או מזגן זקוקים לכוח רב כדי לפעול, ושקעים ישנים פשוט לא מסוגלים לספק את האנרגיה הנחוצה.

החלפת שקע חשמל לתלת פאזי

עוד מצב שבו מומלצת החלפה של השקע הקיים היא כשנוצר צורך בשקע תלת פאזי. במקרים אלה תשלמו עבור החלפת שקע מחיר גבוה יחסית עקב המורכבות של העבודה. שקעים תלת פאזיים ניתנים להתקנה רק כשלוח החשמל הראשי של הבית הוא תלת פאזי – בבנייה החדשה זהו כבר סטנדרט, ולגבי בתים ישנים מומלץ בחום לעבור ללוחות החדישים שמסוגלים לעמוד בעומסים גבוהים.

החלפת שקע חשמלי בזול
החלפת שקע חשמלי

כמה עולה להחליף שקע חשמל?

מחיר החלפת שקע חשמל בקיר הוא ברוב המקרים למעשה מחירו של הביקור עצמו, משום שהפעולה אורכת זמן קצר מאוד. בטבלה שלפניכם תוכלו לראות מהו התשלום עבור השירותים המבוקשים ביותר:

מהי עלות החלפת שקע חשמלי שבור?

250-350 ש"ח

 

כמה תעלה החלפת 2 שקעים?

300-450 ש"ח

בכל מקרה של החלפת שקע חשמל מחיר השירות נקבע בהתאם לעלות הביקור, לכן כדאי להחליף עוד שקעים בעייתיים

כמה עולה החלפת שקע כולל החלפת חוטים?

350-750 ש"ח

בשקע שרוף ייתכן צורך בחוטים חדשים

מהו מחיר החלפת שקע כוח?

350-600 ש"ח

בהתאם למרחק מלוח החשמל הראשי

כמה צריך לשלם על החלפת שקע חשמל תלת פאזי?

450-550 ש"ח

 

כמה עולה להתקין שקע תלת פאזי חדש?

750-1,250 ש"ח

כולל מפסק ומשיכת חשמל מהלוח הראשי

כמה עולה להחליף שקע חשמל כחלק משירות מקיף יותר של הנדימן?

250-350 ש"ח

מחיר לביקור כולל שעת העבודה הראשונה. בזמן זה עשוי הנדימן מיומן להשלים משימות רבות כגון תליית טלויזיה על קיר גבס, תיקון ברז מטפטף, הרכבת שולחן ועוד

 

* למידע נוסף על עלויות פעולות שונות ניתן לעבור למחירון הנדימן המלא שלנו.

למה כדאי להזמין הנדימן ולא חשמלאי להחלפת שקע חשמל?

שקע חשמלי חדש לכשעצמו הוא פריט זול למדי – בין 15-20 ל-30-40 ש"ח (לשקע רגיל). יחד עם זאת, הצורך להזמין איש מקצוע מחייב תשלום עבור הביקור עצמו, ולכן מחיר החלפת שקע חשמל בקיר הוא כאמור יחסית גבוה. כשמזמינים הנדימן אפשר לשלב פעולות נוספות כמו למשל הרכבת רהיטי איקאה, החלפת ניאגרה, תליית טלויזיה מהתקרה, תיקוני טיח או התקנת מאוורר תקרה במחיר משתלם. במקרה כזה תשלמו עבור החלפת שקע חשמל מחיר אטרקטיבי במיוחד משום שעלות הביקור תתחלק בין כל השירותים הנוספים שתקבלו במסגרת הביקור.

איך מתבצעת החלפת שקע חשמלי?

אמנם כאמור רק חשמלאים מוסמכים רשאים לבצע פעולה זו, אבל בכל זאת כדאי לדעת איך להחליף שקע חשמל.

השלב הראשון הוא ניתוק זרם החשמל באותה נקודה שבה נמצא השקע (או, ליתר ביטחון, הורדת המפסק הראשי) ופירוק כיסוי הפלסטיק של השקע. לאחר מכן, הנדימן מומלץ יבדוק את השקע על-מנת לבחון אם הוא תקין או שאכן נדרשת החלפתו. כמו כן, תתבצע בדיקה של החוטים המחוברים אל השקע ומובילים אליו חשמל מהלוח הראשי. במידת הצורך, יוחלפו גם החוטים – אם למשל השקע שרוף, ישנו סיכוי סביר שגם לחוטים נגרם נזק או שהם דקים מדי עבור מכשיר החשמל שמחובר לשקע, ולכן הם יוחלפו.

לאחר חיבור החיווט, הישן או החדש, אל השקע החדש, ההנדימן מהדק את התופסנים ומקבע את השקע לקיר. לבסוף הוא יסגור את המכסה החיצוני, יחזיר את זרם החשמל ויוודא שהשקע החדש תקין לחלוטין.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא החלפת שקע חשמלי:

האם ניתן לבדוק לבד אם שקע תקין או תקול?

כן, אבל רק באמצעות מכשיר ייעודי שנקרא בודק שקעים. עלות מכשיר זה היא כ-100 ש"ח.

כמה זמן אורכת החלפת שקע חשמלי?

החלפה רגילה נמשכת דקות בודדות. החלפה בשקע תלת פאזי אורכת זמן רב יותר, משום שהיא כוללת משיכת חשמל מהלוח הראשי והוספה של מפסק. בדרך כלל, חשמלאי מנוסה ישלים החלפה שכזו בכחצי שעה.