פתיחת סתימה באסלה

סתימה באסלה גורמת לעוגמת נפש של ממש. בנוסף, כשהמים לא זורמים באסלה, עלול להתפתח מפגע תברואתי – ולכן חשוב לטפל במצב באופן מיידי. בחלק מהמקרים תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם, וכשלא – פתיחת סתימה באסלה בעזרת הנדימן מנוסה היא הפתרון המשתלם ביותר. סטאר הנדימן מספק שירות פתיחת סתימה בשירותים בזמינות גבוהה מאוד ומתוך מחויבות מוחלטת לשירות איכותי במיוחד, ואם תרצו ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא מחויבות – אנחנו כאן בשבילכם.

פתיחת סתימה באסלה עושים רק איתנו!

✔️ מתן שירות בכל איזור המרכז והשרון

✔️ פתיחת סתימה באסלה מכל סוג

✔️ שחרור סתימה בשירותים תוך עבודה נקייה ומוקפדת

✔️ 15 שנות ניסיון בביצוע עבודות אינסטלציה מכל סוג

✔️ ייעוץ ראשוני בחינם וללא כל מחויבות מצידכם

✔️ אנו מתמחים בלפתוח סתימה בשירותים באזור המרכז – מחדרה ועד לגדרה

✔️פתיחת סתימה בשירותים מחיר סופר משתלם!

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

היתרונות של פתיחת סתימה באסלה עם איש מקצוע

פתיחת סתימה בשירותים ללא עזרת איש מקצוע אפשרית כשהסתימה פשוטה וקלה יחסית. במקרים אחרים, אתם זקוקים לאיש מקצוע.

כדאי לקחת בחשבון שהזמנת איש מקצוע לצורך שחרור סתימה בשירותים כוללת מספר יתרונות משמעותיים, ולכן כדאי לשקול לעשות זאת בכל מקרה: קודם כל, רק מומחה מנוסה יכול להבטיח שלא ייגרם שום נזק לשירותים תוך כדי פתיחת הסתימה (בזמן שפעולה לא מקצועית עלולה לפגוע באסלה).

שנית, לאיש מקצוע יש ציוד ספציפי שבעזרתו ניתן לפתוח סתימה בשירותים גם כשהיא עמוקה וקשה, ועוד יותר חשוב – לוודא שהסתימה לא תחזור על עצמה תוך זמן קצר ותגרום שוב לעוגמת נפש.

עוד יתרון הוא החיסכון בזמן ובטרחה מבחינתכם, מה גם שהתעסקות באסלה היא תמיד חוויה לא נעימה. מחיר פתיחת סתימה בשירותים אינו גבוה, כך שבמבחן היחס שבין העלות לתועלת, זוהי בחירה משתלמת.

פתיחת סתימה בשירותים בזמינות מרבית

כשאי אפשר להשתמש בשירותים, שגרת החיים נפגעת באופן ניכר – ולכן מימד הזמן הופך לקריטי. סטאר הנדימן מציע שירות שחרור סתימה באסלה במקצועיות רבה ולא פחות חשוב, במקסימום זמינות, כך שלא תצטרכו לסבול לשווא.

שירות פתיחת סתימה באסלה ניתן בכל אזור המרכז, השרון והשפלה, מחדרה ועד גדרה, כולל בשעות לא שגרתיות (מפני שלאסלות יש איכשהו נטייה להיסתם דווקא בזמן הכי לא נוח…).

לחצו כאן לצפייה ברשימת כל אזורי השרות שלנו.

שחרור סתימה בשירותים
(תמונה: Canva Pro)

ייעוץ ראשוני בנושא שחרור סתימה באסלה - ללא כל התחייבות מצידכם

אם יש לכם שאלה בנושא פתיחת סתימה באסלה (ובעצם גם לגבי תיקונים אחרים בבית) – אנחנו כאן בשבילכם. הייעוץ ניתן ללא שום התחייבות מצדכם, ההתחייבות היא רק של סטאר הנדימן, למידע מועיל והסברים ברורים בגובה העיניים כך שתוכלו להיעזר בהם. בנוסף, תוכלו לקבל תשובה לשאלה כמה עולה פתיחת סתימה בשירותים במקרה הספציפי שלכם. הייעוץ החינמי הוא חלק מהמחויבות שלנו לשירות בסטנדרטים גבוהים באמת, בכל תחום ובפרט פתיחת סתימה בשירותים.

היתרונות בהזמנת הנדימן לצורך שחרור סתימה בשירותים

כשנוצר צורך לפתוח סתימה באסלה, האסוציאציה הראשונה היא אינסטלטור. כדאי לדעת שסטאר הנדימן מספק שירותי אינסטלציה ברמה מקצועית של כל אינסטלטור מיומן ובפרט כמובן פתיחת סתימה בשירותים (וגם פעולות מורכבות יותר כמו למשל תיקון פיצוץ צינור מים).

המיומנות היא תוצר של למעלה מ-15 שנות ניסיון וביצוע הפעולה הספציפית של שחרור סתימה באסלה באינספור מקרים. בנוסף, כשאתם מזמינים הנדימן אתם יכולים לנצל את הגעת איש המקצוע לתיקונים קטנים אחרים בבית שאתם דוחים כבר הרבה זמן ועכשיו תוכלו לבצע בעלות משתלמת במיוחד (מפני שההנדימן כבר בכל מקרה אצלכם).

פתיחת סתימה בשירותים מחיר הוגן ותמורה מלאה לכספכם

באופן טבעי, לפני הזמנת איש מקצוע עולה שאלת עלות פתיחת סתימה בשירותים. אנחנו מתחייבים למחירים הוגנים, ובפרט לתמורה מלאה לכספכם. הצעת מחיר ספציפית מחייבת בירור של כל הפרטים הרלוונטיים, אבל עוד קודם לכן תוכלו להתרשם מהתמחור שלנו בטבלה הבאה:

כמה עולה פתיחת סתימה בשירותים?

270-350 ש"ח

סתימה פשוטה

מה מחיר פתיחת סתימה בשירותים כשיש צורך להשתמש בספירלה חשמלית?

300-550 ש"ח

לסתימות מורכבות

מהי עלות פתיחת סתימות ביוב כשזוהי הסיבה לבעיה בשירותים?

420-750 ש"ח

במצבים שבהם אין צורך בביובית כדי לפתור את בעיית הביוב

מהי עלות פתיחת סתימה בשירותים מעבר לשעות העבודה?

50-200 ש"ח

תוספת למחיר השירות המקורי

כמה עולה פתיחת סתימה בשירותים והחלפת האסלה?

550-1,500 ש"ח

בהתאם לסוג האסלה – כשאתם בוחרים לנצל את ההזדמנות ולהחליף אסלה ישנה

הגורמים להיווצרות סתימה בשירותים

גם אם אין צורך לשלם עבור פתיחת סתימה בשירותים מחיר גבוה מאוד, כדאי כמובן להתנהל בחוכמה – ולמנוע מראש היווצרות סתימה שכזו. הגורמים העיקריים הם:

  • השלכת מוצרי היגיינה לאסלה – אל תזרקו לשירותים טמפונים, פדים, תחבושות, מגבונים לחים וכו'
  • הצטברות שערות – את השיער שיורד מהמברשות השליכו לפח ולא לאסלה
  • חפצים שונים שנופלים לאסלה או שמושלכים ע"י ילדים כחלק ממשחק – כדאי לשמור על המכסה מורד, כך ששום חפץ לא יגיע לאסלה בשום צורה שהיא.

הקפדה על כללים פשוטים אלה תחסוך לכם את הצורך לפתוח סתימה בשירותים.

באופן דומה, ניתן למנוע צורך בשירות פתיחת סתימה בכיור – כשעצה נוספת היא לא לשפוך שמן לפתח הניקוז של כיור המטבח וכן לאסוף את השערות מפתח הניקוז של הכיור בחדר הרחצה.

איך לפתוח סתימה באסלה בלי עזרת איש מקצוע?

  1. סגרו את ברז הניאגרה – על-מנת שלא יזרמו מים מהמיכל אל האסלה בזמן שאתם מתעסקים עם הסתימה.
  2. כפפות – פתיחת סתימה בשירותים כרוכה במגע עם מים שיש בהם חומרים שעלולים לגרום לזיהומים, וחשוב להגן על הידיים. אם יש לכם מסכת מגן לפנים – כדאי להשתמש גם בה.
  3. מגבות / סמרטוטים – כסו את הרצפה של השירותים במגבות ו/או סמרטוטים, כדי שגם אם המים יגלשו מהאסלה החוצה, הנזק הסביבתי יהיה מינימלי.
  4. נסו לרוקן ככל האפשר את האסלה ממים – כדי שיהיה קל יותר לפתוח את הסתימה.
  5. פומפה – שחרור סתימה בשירותים בלי עזרת איש מקצוע מתבצע באמצעות פומפה. אם אין לכם בבית ואתם גרים בבניין משותף, סביר להניח שלפחות לאחד השכנים יהיה את הכלי הפשוט והבסיסי הזה. הפעולה היא כמובן פמפום לאחר הצמדת הפומפה לקרקעית האסלה, וחשוב לעשות זאת לפחות 20 פעמים, רצוף, כדי להגיע לתוצאה הרצויה – פתיחת הסתימה.
  6. אם עדיין יש סתימה, עדיין יש עוד פעולה שאולי תוכלו לבצע לפני הזמנת מומחה. בשלב הזה צריך לברר אם יש לאסלה "ברך ביקורת" – אם יש, פותחים את הפקק שנמצא מעל לברך (קחו בחשבון שיש שם מים עם ריח די דוחה!). דוחפים פנימה קפיץ או קולב ברזל שיישרתם אותו, עד שהוא נתקע – הגוש שבו נתקע הקפיץ הוא זה שגורם לסתימה וצריך לנסות לשלוף אותו עם הקפיץ. באסלה ללא ברך ביקורת, כדי לפתוח סתימה בשירותים אחרי שהפומפה נכשלה צריך לדחוף את הקפיץ או את קולב הברזל אל האסלה עצמה ולבצע את אותה פעולה.

לא הצלחתם? לא נורא. בכל מקרה לא תצטרכו לשלם על פתיחת סתימה בשירותים מחיר גבוה מדי.

פתיחת סתימה בשירותים תוך כדי עבודה יעילה, מסודרת ושקטה

סטאר הנדימן מספק כל שירות – פתיחת סתימה באסלה, פתיחת סתימות בצנרת, תיקון צנרת ללא הרס ועוד – ביעילות רבה. בהתאם, משך זמן התיקון יהיה קצר ככל האפשר. דגש נוסף הוא על צורת העבודה שממזערת את ההפרעה לשגרה שלכם למינימום ההכרחי, ובפרט מושם דגש על עבודה שקטה ומסודרת.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פתיחת סתימה באסלה:

האם יש אחריות על פתיחת סתימה בשירותים?

לא נהוג לתת אחריות על שירות זה, כמו גם על פתיחת סתימה באמבטיה ובמקומות אחרים – מפני שסתימות הן בעיקר תוצאה של התנהלות בני הבית.

האם אפשר להשתמש בחומרים כימיים לפתיחת סתימות באסלה?

לא, מפני שבמרבית המקרים הגורם לסתימה לא יושפע מהם. בנוסף, הם עלולים להזיק לאסלה.