פתיחת סתימות ביוב

סתימה בביוב היא מפגע חמור במיוחד. בשלב ראשון נוצר מפגע ריח, מיד אחר כך עלול להיווצר מפגע תברואתי קשה, ובנוסף נפגעת שגרת החיים עקב התקלה. פתיחת סתימות ביוב מחייבת מקצועיות, ניסיון וכמובן זמינות גבוהה – את כל אלה תקבלו מסטאר הנדימן, שמגיע במהירות עם ציוד מתקדם ופותר עבורכם את הבעיה.

פתיחת סתימה בביוב עושים רק איתנו!

✔️ שחרור סתימה בביוב בכל איזור המרכז והשרון

✔️ פתיחת סתימה בביוב בבית פרטי, בבניינים ובעסקים

✔️ שחרור סתימות ביוב תוך עבודה נקייה ומוקפדת

✔️ 15 שנות ניסיון בביצוע עבודות אינסטלציה מכל סוג

✔️ ייעוץ ראשוני בחינם וללא כל מחויבות מצידכם

✔️ פתיחת סתימות ביוב קשות עם מיכשור מתקדם

✔️פתיחת סתימת ביוב מחיר סופר משתלם!

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

האם אפשר לבצע פתיחת סתימה בביוב בלי עזרת איש מקצוע?

בחלק מהמקרים שחרור סתימה בביוב אפשרי גם בלי להזעיק איש מקצוע. חשוב להדגיש שהפתרונות הבאים מתאימים רק למצבים שבהם מדובר בסתימה קלה יחסית, וכל עוד היא לא ממוקמת מחוץ לצנרת הביתית.

השיטות האפשריות הן:

  • ניקוי הסיפון – לעיתים הגורם לחסימה בצנרת הביוב נמצא ממש מתחת לכיור. במצב כזה הפתרון הוא ניקוי הסיפון, אותו מכיל קטן שמחובר לצינור שיוצא מפתח הניקוז של הכיור. למעשה מומלץ לנקות את הסיפון באופן קבוע אחת לחודשיים-שלושה, ועוד יותר כדאי לעשות זאת כשניקוז המים מהכיור הופך איטי – עדות מובהקת להתפתחות חסימה. פתיחת סתימה בכיור בדרך זו כוללת את פתיחת הסיפון, לא לפני שהצבתם דלי מתחתיו כדי לא להציף את האזור. דגש נוסף הוא להקפיד שהגומייה בנקודת החיבור בין הסיפון לצינור עצמו לא תלך לאיבוד תוך כדי הפעולה.
  • פומפה – עוד דרך לנסות לפתוח סתימת ביוב דרך נקודת הקצה של הצנרת, פתח הניקוז בכיור או באסלה, היא עם פומפה. גם אם אין לכם את הפריט הפשוט הזה בבית, קרוב לוודאי שלאחד השכנים שלכם יש. הפעולה עצמה היא כמובן פמפום, לאחר שמשאירים כמות מסוימת של מים כדי שייווצר הוואקום הנדרש. חשוב לפמפם כ-20 פעמים לפחות כדי למקסם את הסיכוי לפתיחת הסתימה.
  • קפיץ – פתיחת סתימות ביוב שנגרמו עקב נוכחות של פריטים כאלה או אחרים האסלה תתבצע באמצעות קפיץ. כשאין קפיץ, אפשר להשתמש בקולב ברזל אחרי שכמובן יישרתם אותו.

בכל מקרה, כדאי לדעת שבדרך כלל לא נדרש עבור פתיחת סתימה בביוב מחיר גבוה מדי, כך שגם אם יש צורך בציוד מקצועי כדאי כמובן למהר ולהזמין מומחה בתחום.

כלי עבודה מקצועיים לצורך פתיחת סתימות ביוב

איש מקצוע מיומן יבצע פתיחת סתימה בביוב באמצעות ציוד ייעודי למטרה זו. שתי האפשרויות העיקריות הן ספירלה (ידנית או חשמלית) וביובית. באופן טבעי, מחיר פתיחת סתימה בביוב מושפע מדרך הפעולה, שנקבעת בהתאם לגורמים לסתימה, למיקומה ולמידת החומרה שלה.

ספירלה מאפשרת לשלוף מתוך צנרת הביוב את הגורם שתוקע את זרימת הנוזלים. כמו כן, אפשר באמצעות הספירלה לדחוף את גורם הסתימה פנימה וכך לשחרר את החסימה. בהמשך העמוד תמצאו הסבר מפורט לגבי דרך פעולתה של הביובית.

פתיחת סתימות ביוב מחירים זולים
(תמונה: Canva Pro)

אבחון מדויק וטיפול מהיר בכל סתימת ביוב - על בסיס 15 שנות ניסיון

השלב הראשון של פתיחת סתימות ביוב הוא אבחון מדויק של המיקום של הסתימה ושל הגורם לבעיה. זהו שלב קריטי, מפני שזיהוי שגוי גורם לעיכוב בלתי נמנע בטיפול בתקלה ולהתמשכות המפגע התברואתי. סטאר הנדימן מספק שירותי אינסטלציה שונים, ובהם פתיחת סתימות בצנרת ביוב, כבר למעלה מ-15 שנים. הניסיון הרב מתורגם לאבחון מהיר ומדויק של כל סתימה, בין אם בבית ובין אם בחצר, ולאחר מכן גם לטיפול מיומן כך שתוכלו לחזור לשגרה תוך זמן קצר ככל האפשר.

שחרור סתימות ביוב בזמינות גבוהה במיוחד ובפריסה רחבה

אחד המרכיבים החשובים ביותר בשירות פתיחת סתימה בביוב בסטנדרטים גבוהים באמת הוא זמינות גבוהה. כשיש תקלה בביוב, מן הסתם כל דקה נראית כמו שעתיים והחשש מפני פגיעה בבריאות מוביל לרצון מובן לתקן את מה שטעון תיקון במהירות.

סטאר הנדימן מודע לצורך הזה, ומספק את השירות החיוני בזמינות מרבית, בכל שעה, בכל רחבי אזור המרכז, מגדרה ועד לחדרה. כמו כן, אנחנו גובים עבור פתיחת סתימות ביוב מחירים הוגנים מאוד, וניתן לפנות אלינו לצורך התייעצות גם מעבר לשעות העבודה המקובלות.

איך פותחים סתימה בביוב באמצעות ביובית?

פתיחת סתימות ביוב באמצעות ביובית מתאימה למקרים קשים. כשיש הצפה של הביוב, בין אם בחצר ובין אם בתוך דירה, רק ביובית יכולה לפתור באמת את הבעיה. גם סתימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב מעידות על בעיה שמחייב טיפול יסודי – כזה שמצריך ביובית.

פתיחת סתימה בביוב עם המשאית שכוללת מערכות משוכללות לשאיבה והזרמת מים בלחץ גבוה מורכבת משתי פעולות: הראשונה היא שאיבה, על בסיס יצירת ואקום, של כל הנוזלים, השומנים והמוצקים מקו הביוב. הפעולה השנייה היא שחרור מים, כאמור בלחץ גבוה מאוד, כדי לשטוף את צנרת הביוב מכל השאריות של הלכלוכים והשומנים, כך שהיא תהיה פתוחה לחלוטין. במקרה של שימוש בביובית, מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני יהיה גבוה מהרגיל.

כמה עולה פתיחת סתימות בצנרת ביוב?

באופן טבעי, למקרים השונים של פתיחת סתימות ביוב מחירים שונים. כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת ספציפית אליכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר ולספר לנו איך אנחנו יכולים לעזור לכם. בטבלה הבאה מופיעים המחירים של מספר שירותים נפוצים:

כמה עולה פתיחת סתימה בביוב בדירה?

280-420 ש"ח

לסתימה שהמיקום שלה הוא בכיור המטבח או בכיור בחדר הרחצה או במקלחון

מהי עלות פתיחת סתימות ביוב עם ביובית?

950-1,200 ש"ח

כולל שחרור סתימות ביוב קשות

מהו מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני, כולל צילום קו ביוב?

1,500-2,400 ש"ח

תשלום עבור הצילום והפתיחה גם יחד

כמה צריך לשלם על פתיחת סתימה בחצר עקב חדירת שורשים?

1,100-1,500 ש"ח

במקרה של פתיחת סתימה בביוב בחצר מחיר השירות נקבע לפי מידת החדירה של השורשים

פתיחת סתימה בביוב מחיר לבניין עם 2-4 בריכות

1,300-1,700 ש"ח

עבודה מורכבת עקב מספר הבריכות

ייעוץ מקצועי ראשוני ללא התחייבות מצידכם

כל סתימה בביוב גורמת ללחץ רב. כחלק מהמחויבות לשירות מצוין, אנחנו מעניקים גם ייעוץ ראשוני, בסבלנות ובגובה העיניים, ללא כל התחייבות מצדכם. הייעוץ כולל תשובות לכל השאלות הרלוונטיות, כשאנחנו מתחייבים למענה מועיל ובהתאמה מלאה לנסיבות הספציפיות של סתימת הביוב אצלכם.

בנוסף, אנחנו גובים עבור פתיחת סתימת ביוב מחיר הוגן מאוד, ולמעשה תוכלו לקבל אצלנו גם שירותים נוספים בתחום – למשל, תיקון פיצוץ צינור מים במחיר משתלם. עבודה מקצועית ומוקפדת, תוך שמירה על הסדר והשקט, משלימה שירות עם יחס עלות תועלת משתלם.

איך להפחית את הסיכון להתפתחות סתימה בביוב?

כדי שלא תצטרכו לשלם עבור פתיחת סתימת ביוב מחיר כלשהו, וכמובן לא לסבול מהצחנה ומהפגיעה בשגרת היומיום שלכם, מומלץ להקדים תרופה למכה. כלומר, להתנהל בדרך כזו שתפחית למינימום את הסיכון להתפתחות חסימה. בפרט, חשוב ליישם את ההמלצות הבאות:

  • לא להשליך לאסלה חומרים לא מתכלים – במיוחד יש להימנע מזריקת מגבונים לחים, טמפונים, תחבושות וכו'.
  • בבית שיש בו ילדים, לשמור על מכסה האסלה סגור – כדי שלא יזרקו פנימה חפצים שונים כחלק ממשחק.
  • לא לשפוך שומנים לכיור המטבח – אלא לצנצנת. הצטברות שומנים בצנרת עלולה לגרום לסתימתה.
  • רשת על פתח הניקוז בכיור המטבח – כדי למנוע מעבר שאריות מזון אל צינורות הביוב.
  • לא לשפוך שאריות קפה לכיור המטבח – מפני שגם הן עלולות להוביל בסופו של דבר לסתימה.
  • ניקוי הסיפון – על-מנת לא לשלם עבור פתיחת סתימה בביוב מחיר מיותר, כדאי כאמור גם לנקות את הסיפון אחת לחודשיים שלושה (בכל הכיורים שבבית).
  • תשומת לב לבורות הביוב בחצר – מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני עלולה להיות גבוה יחסית, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא חדירת שורשים אל קו הביוב. מומלץ לשים לב לכל תופעה חריגה, ולהזעיק מומחה כדי שיבחן את המצב עוד לפני שנוצרת סתימה קשה.

למה כדאי להפקיד את מלאכת פתיחת הסתימה דווקא בידי הנדימן?

במקרים שבהם יש צורך בתיקון הקשור לצינורות – בין אם שחרור סתימה בביוב, פתיחת סתימה באמבטיה, תיקון פיצוץ בצנרת וכו' – האינסטינקט הוא הזמנת אינסטלטור. סטאר הנדימן הוא איש מקצוע בעל ניסיון רב, כאמור יותר מ-15 שנים, גם בתחום הספציפי של אינסטלציה, לרבות ביצוע פעולות מורכבות כמו תיקון צנרת ללא הרס ובוודאי שהוא אמון על פתיחת סתימה בביוב, גם אם היא קשה.

מעבר לבקיאות המקצועית בתחום זה, הנדימן יכול לעזור לכם גם במשימות אחרות ברחבי הבית, כאלה שאתם לא מצליחים להתפנות אליהן או שלא רציתם להזמין איש מקצוע במיוחד אליהן – למשל החלפת מרצפות סדוקות, תליית טלוויזיה, החזרת דלתות ארונות שיצאו ממקומן ועוד.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פתיחת סתימה בביוב:

האם יש אחריות על פתיחת סתימה?

אף איש מקצוע לא יכול למנוע מצב שבו נוצרת סתימה בביוב אחרי תיקון שביצע עקב השלכת מגבונים לחים לאסלה, או בעקבות נזק שגרם לקו ביוב קבלן אחר שעבד באזור. בהתאם, לא ניתן להעניק אחריות על שירות פתיחת סתימות מכל סוג שהוא.

כמה זמן נמשכת פתיחת סתימות ביוב?

בהתאם למאפיינים הספציפיים של הסתימה. במקרים היחסית קלים ניתן להשלים את הפעולה תוך 20-30 דקות, אבל כשכבר יש הצפה, או במצבים מורכבים שכוללים חדירת שורשים לביוב, ייתכן שיידרשו גם מספר שעות.