פתיחת סתימה בכיור

סתימה בכיור המטבח או האמבטיה גורמת לעוגמת נפש של ממש. בנוסף, הסתימה עלולה להפוך במהירות למפגע תברואתי – ולכן כדאי לטפל בה באופן מיעדי, ורצוי גם מקצועי. פתיחת סתימה בכיור עם הנדימן מיומן, שמתמחה גם בתיקוני אינסטלטציה, מושלמת בזמן קצר ובמחיר אטרקטיבי, וזו גם הזדמנות מצוינת לעוד תיקונים קטנים בבית. כחלק מהמחויבות שלנו למצוינות בשירות נשמח גם לייעץ לכם, בלי מחויבות מצידכם ולענות על כל שאלה, בקשה או רצון לתאם הגעה.

פתיחת סתימה בכיור עושים רק איתנו!

✔️ פתיחת סתימה בכיור מטבח, אמבטיה, מרפסת, גינה ועוד

✔️ שחרור סתימה בכיור תוך עבודה נקייה ומוקפדת

✔️ 15 שנות ניסיון בביצוע עבודות אינסטלציה

✔️ ייעוץ ראשוני בחינם וללא כל מחויבות מצידכם

✔️ אנו מתמחים בלפתוח סתימה בכיור באזור המרכז – מחדרה ועד לגדרה

✔️ מחיר פתיחת סתימה בכיור שהוא פשוט סופר משתלם!

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

נתקלתם בבעיה? פנו אלינו לייעוץ מקצועי בטלפון ללא התחייבות

אם יש לכם שאלה כלשהי בנושא שחרור סתימה בכיור, וגם כמובן לגבי שירותים דומים כמובן למשל פתיחת סתימה בביוב, נשמח לספק לכם תשובה מקצועית. המענה ניתן בזמינות גבוהה, בסבלנות רבה וכאמור בלי שום התחייבות מצדכם, כך שאתם יכולים להרגיש חופשי ליצור קשר.

המוכנות לספק ייעוץ מועיל מאוד בחינם נובעת מהיושרה שמאפיינת את סטאר הנדימן, ומההבנה שרק בדרך זו מובטחת הצלחה ארוכת טווח ולקוחות חוזרים ומרוצים.

באילו מקרים כדאי להזמין איש מקצוע לצורך פתיחת סתימה בכיור?

אם ביצעתם את כל הפעולות הנ"ל בדיוק לפי ההנחיות, ועדיין ישנה סתימה – אין ברירה אלא להיעזר באיש מקצוע שמגיע עם ציוד ייעודי כמו ספירלה, וחשוב מכך, עם ניסיון וידע שמאפשרים להבין מדוע ישנה סתימה ובהתאם גם מהו הפתרון האופטימלי.

מצב נוסף שבו כדאי להיעזר באיש מקצוע הוא כשאתם רוצים לחסוך זמן יקר: מחיר פתיחת סתימה בכיור של המטבח או של האמבטיה אינו גבוה, ולפעמים כדאי לשלם את הסכום הזה במקום להשקיע זמן, מאמץ וטרחה (שלא בטוח שיניבו את התוצאה הרצויה).

עוד סיבה טובה להזמין הנדימן מקצועי היא האפשרות לנצל את הגעתו לטובת עבודות קטנות בבית – כאלה שאתם דוחים כבר לא מעט זמן, בעיקר מפני שאין טעם להזמין רק עבורן איש מקצוע. למשל, התקנת מסך טלוויזיה על קיר, החלפת מרצפות שבורות, החלפת ניאגרה, תיקוני טיח, תליית מאוורר תקרה ועוד.

יש לנו ניסיון יקר ערך בעבודות אינסטלציה מכל הסוגים

פתיחת סתימה בכיור היא אחת הסיבות הנפוצות להזמנת השירות שלנו ובהתאם היקף הניסיון בביצוע פעולה ספציפית זו. למעשה, יש לנו יכולות מוכחות לספק מגוון רחב של שירותי אינסטלציה, לרבות החלפת צנרת. הבקיאות המקצועית מאפשרת פתיחת סתימה גם במצבים מורכבים, כשנדרש תיקון צנרת או אפילו החלפתה (במקרים שבהם הצנרת הנוכחית פשוט לא עומדת בעומסים או שכבר התיישנה מאוד והתבלתה ולכן כדאי להתקין חדשה).

פתיחת סתימה בכיור מטבח ישן
פתיחת סתימה בכיור מטבח (תמונה: Canva Pro)

זמינות גבוהה - הגעה מהירה לכל מקום בשרון, במרכז ובשפלה

שירות פתיחת סתימה בכיור מתאפיין בזמינות גבוהה מאוד, וכך גם שירותים חיוניים אחרים כמו למשל תיקון פיצוצי צנרת או פתיחת סתימה בשירותים. הזמינות היא כמובן מרכיב הכרחי באיכות השירות, בגלל שכולנו משתמשים בכיורים באופן קבוע ובתדירות גבוהה, מה גם שכאמור סתימה עלולה להפוך למפגע תברואתי.

בהתאם, ההגעה לכל מקום בין חדרה לבין גדרה מהירה מאוד. המיומנות הגבוהה מובילה לכך שגם התיקון עצמו יושלם בזמן קצר, ותוכלו לחזור לשגרה בלי לסבול יתר על המידה.

מהו מחיר פתיחת סתימה בכיור?

מאחר שמדובר במשימה שבדרך כלל אינה מורכבת מאוד, אין גם צורך לשלם עבור פתיחת סתימה בכיור מחיר גבוה מדי. סטאר הנדימן גובה עבור פתיחת סתימה בכיור מטבח או אמבטיה מחיר הוגן מאוד, בוודאי ביחס לתמורה. המחיר משתנה בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל סתימה, וכדי להתרשם מטווח המחירים הכנו עבורכם את הטבלה הבאה:

כמה עולה פתיחת סתימה בכיור?

250-450 ש"ח

 

מהו מחיר פתיחת סתימה בכיור מטבח כשנדרשת החלפת חלק מהסיפון?

350-700 ש"ח

 

כמה עולה לפתוח סתימה בכיור כשנדרש שימוש בקפיץ חשמלי?

400-550 ש"ח

 

כמה עולה לפתוח סתימה בכיור עם צנרת סמויה?

400-750 ש"ח

 

כמה צריך לשלם על שחרור סתימה בכיור בתוספת עבודות אחרות בבית?

500-1,000 ש"ח

מחיר עבור 3 שעות עבודה, כולל הביקור עצמו

פתיחת סתימות בכיור תוך כדי עבודה יעילה, מסודרת ונקייה

כשמשלמים עבור פתיחת סתימה בכיור מחיר של כמה מאות שקלים, הציפייה היא מן הסתם גם לשירות בסטנדרטים גבוהים. סטאר הנדימן מתחייב לעבודה יעילה מאוד שכאמור מושלמת בזמן קצר, לשמירה על הסדר והניקיון בזמן כל פתיחת סתימה בכיור וגם לעבודה שקטה, כך שההפרעה לשגרה תהיה מינימלית. התחייבות נוספת היא לפתרון לטווח ארוך ולאחריות על כל תיקון.

פתיחת סתימה בכיור מטבח - דגשים ספציפיים

גם אם מחיר פתיחת סתימה בכיור מטבח אינו גבוה, כדאי כמובן להימנע מכך במידת האפשר. הטיפים הבאים מפחיתים את השכיחות של הסתימות ולכן גם את הסיכוי שתזדקקו לשירות שחרור סתימה בכיור:

  • לא לשפוך שמן לפתח הניקוז – אלא לצנצנת זכוכית.
  • לא לשפוך שאריות קפה לכיור – אפשר להשתמש בהן להשקיית עציצים, או לשפוך לאסלה.
  • לוודא שתמיד יש מסנן – כדי למנוע נפילה של שאריות מזון גדולות אל פתח הניקוז. זוהי אחת הסיבות העיקריות לצורך בשירות פתיחת סתימה במטבח.

פתיחת סתימה בכיור אמבטיה - דגשים ספציפיים

גם פתיחת סתימה בכיור אמבטיה נובעת מסיבות ספציפיות מאוד, ולכן כדאי להיות מודעים אליהן – ולנטרל אותן. למעשה, הגורם העיקרי הוא הצטברות שערות בתוך הצינורות. בהתאם מומלץ לאסוף את השערות שנושרות בזמן שמברישים את השיער או מסתרקים ולהשליך לפח, ולא לאפשר למים לשטוף אותן פנימה אל חור הניקוז.

באופן דומה, גם פתיחת סתימה במקלחת תידרש לעיתים רחוקות מאוד אם תקפידו לא לאפשר לשערות להישטף פנימה. גם שאריות סבון עלולות להוביל לזרימה מוגבלת של המים ובסופו של דבר לחייב שחרור סתימה בכיור.

טיפ נוסף: ברוב חדרי הרחצה מותקנת קופסת ביקורת – מתחת למכסה עגול. כדאי לשלוף אותה אחת לחודש ולנקות אותה היטב כדי להבטיח זרימת מים חופשית מהכיור, מהאמבטיה ומהמקלחת אל צינורות הביוב.

פתיחת סתימה בכיור מחיר זול
פתיחת סתימה בכיור חדר אמבטיה (תמונה: Canva Pro)

איך לפתוח סתימה בכיור לבד?

פתיחת סתימה בכיור מטבח או אמבטיה אפשרית בחלק מהמקרים גם בלי להזמין איש מקצוע (אופציה שבהחלט אפשר לשקול גם אם בדרך כלל אין צורך לשלם עבור פתיחת סתימה בכיור מחיר גבוה).

כדי לעזור לכם לעשות זאת בדרך היעילה ביותר והבטוחה ביותר, בלי לגרום נזק, כדאי לבצע את הפעולות הבאות בהתאם לסדר שלהן:

  1. חומץ וסודה לשתייה – שופכים כף גדושה של סודה לשתייה לפתח הניקוז. מיד לאחר מכן שופכים מעט חומץ וסוגרים את הפתח עם פקק כדי שהסודה והחומץ יתחברו. לאחר 5-10 דקות מזרימים מים חמים – אם הסתימה לא השתחררה, עוברים לאמצעים נוספים.
  2. העברת חוטר – שחרור סתימה בכיור באמצעות חוטר, או חפץ חד אחר (למשל קולב מיושר כדי שאפשר יהיה לדחוף אותו לפתח הניקוז), מתאימה למקרים שבהם יש משהו תקוע בקרבת הפתח.
  3. פומפה – אם גם החוטר לא עזר, אפשר לנסות לפתוח את הסתימה עם פומפה. לפני שמתחילים לפמפם חשוב למלא את הכיור במים, בגובה של כ-3-4 סנטימטר.
  4. ניקוי הסיפון – אם גם אחרי הפומפה המים עדיין לא זורמים באופן חופשי, או אם אין לכם פומפה, תוכלו לנסות לנקות את הסיפון – החלק של הצנרת שנמצא בתוך הארון שמתחת לכיור. לשם כך חשוב קודם כל לפנות את כל מה שיש בארון ולהציב דלי גדול מתחת לצנרת. בשלב הזה אפשר לפרק את כוסית הפלסטיק שבחלק התחתון של הצנרת, תוך כדי שמחזיקים ביד השנייה בצינור עצמו כדי שהוא יהיה יציב. שימו לב: בחיבור בין הכוסית לצינור יש גומייה שמאפשרת איטום הרמטי, וחשוב שהיא לא תלך לאיבוד ולכן רצוי לשים אותה בצד במקום בולט. המלצה נוספת היא לעטות כפפות כדי לא להיחשף לזיהומים. אחרי שמנקים היטב את הסיפון, מרכיבים אותו מחדש (כולל כמובן גומיית האיטום) ופותחים את הברז. מומלץ לא להזיז את הדלי עדיין – כי אם לא הרכבתם נכון את הסיפון יזלגו ממנו מים. אם עדיין ישנה סתימה, זה הזמן להזמין איש מקצוע (כאמור מחיר פתיחת סתימה בכיור לא אמור להיות יקר).
השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פתיחת סתימה בכיור:

האם אפשר לזהות מראש התפתחות סתימה בכיור עוד לפני שהמים חסומים לגמרי?

בדרך כלל כן. ריח רע הוא נורת אזהרה אחת, ועוד סימן מובהק לכך שבקרוב תצטרכו לבצע פתיחת סתימה בכיור הוא ניקוז איטי מהרגיל של המים. לפעמים גם נשמעים קולות של יניקה או חריקה – וגם הם מצביעים על התפתחות בעיה.

האם כדאי לפתוח סתימה כיור עם חומרים כימיים ייעודיים?

לפעמים, פתיחת סתימה בכיור מטבח או אמבטיה בעזרת מוצרים אלה עלולה דווקא להחמיר את המצב, ולכן מומלץ בכל מקרה קודם כל להתייעץ עם מומחה בתחום.