התקנת אסלה סמויה

אסלה סמויה הפכה בשנים האחרונות לאופציה פופולרית מאוד. בהתאם, יש ביקוש נרחב גם לשירות התקנת אסלה סמויה (או בשמה השני, אסלה תלויה) – פעולה שמחייבת מטבעה מיומנות גבוהה. סטאר הנדימן מתקין אסלות תלויות מזה 15 שנים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים במיוחד של שירות ועל מחירים הוגנים.

התקנת אסלה תלויה עושים רק איתנו!

✔️ החלפת אסלה תלויה במהירות ובאחריות

✔️ ייעוץ ראשוני – בחינם ובסבלנות

✔️ התקנת אסלה תלויה מהיום למחר – זמינות גבוהה

✔️ התקנת אסלה תלויה מחיר סופר משתלם!

✔️ שירות בכל אזור המרכז, השרון והשפלה – מחדרה ועד גדרה

✔️ 15 שנות ניסיון בהרכבת אסלה תלויה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

היתרונות של החלפת אסלה תלויה / סמויה

כשבוחרים באופציה של אסלה סמויה מחיר התקנה מקצועית מחייב כמובן השקעה כספית, אבל פעולה זו משדרגת את חדר השירותים או את חדר הרחצה במידה ניכרת – כך שמדובר בבחירה משתלמת (ובפרט אם מפקידים את המלאכה בידי הנדימן מנוסה שיכול בנוסף גם לבצע עוד תיקונים קטנים לבית).

היתרון העיקרי הוא בהיבט האסתטי. זו גם הזדמנות טובה להתייחס למושגים "אסלה סמויה" ו"אסלה תלויה". אסלה כמובן לא יכולה להיות סמויה מפני שאז לא נדע איפה היא נמצאת… הכוונה היא לניאגרה סמויה מהעין, ומרגע שמיכל ההדחה מוסתר קל להבין מדוע החדר כולו הופך לנעים יותר לעין. "אסלה תלויה" היא אסלה שלא מחוברת לרצפה אלא לקיר. המרווח מייצר מראה צף, שגם הוא נתפש, ובצדק, כאסתטי ומתקדם. בדרך כלל, כשבוחרים באופציה של הרכבת אסלה תלויה תיבחר גם האופציה של ניאגרה סמויה, כך שהאסלות התלויות הן גם סמויות, ולהפך.

התקנת אסלה סמויה במיומנות ובאמינות

החיסרון העיקרי של ניאגרה סמויה הוא שהתחזוקה שלה מורכבת יותר, בגלל שהיא פחות נגישה. בהתאם, חשוב מאוד להקפיד על התקנה מדויקת, כך שהסיכוי לתקלות יהיה אפסי. השלב הראשון של התקנת אסלה סמויה הוא מדידות מדויקות כך שהאסלה, ואיתה הניאגרה, יונחו במקום המתאים ביותר. השלב השני הוא חציבה בקיר והכנת התשתית לניאגרה, ובפרט החיבור לנקודת המים ולקו הניקוז. לאחר מכן אפשר להתקין את הניאגרה בתוך הקיר, וכשהיא מחוברת ויציבה סוגרים את הקיר עם לוחות גבס או עם בלוקים, ומחפים עם האריחים.

השלב האחרון הוא חיבור האסלה אל הברגים שבפרופיל של הניאגרה, חיזוק ההתקן לקיר כך שהוא יעוגן היטב, הרכבת מושב ולחצני הדחה – והאסלה מוכנה לשימוש. סטאר הנדימן גובה עבור התקנת אסלה סמויה מחיר הוגן, ועוד על כך נרחיב בהמשך.

איך מתבצעת התקנת אסלה תלויה על קיר גבס?

אמנם קיר גבס נתפש כחלש יותר בהשוואה לקירות בטון ובלוקים, אבל גם במקרה כזה ניתן לבצע התקנת אסלה תלויה. הדגש הראשון הוא בחירת ניאגרה סמויה ייעודית לקירות גבס. הניאגרה עצמה כמובן זהה, בין אם היא מותקנת בקיר מגבס ובין אם בקיר בלוקים, אבל הקונסטרוקציה שונה. ליתר דיוק, מדובר על קונסטרוקציה שיש לה מעין רגליים שמקובעות אל הרצפה באמצעות בטון. הרגליים מעבירות את העומס מהקיר אל הרצפה, כך שתוכלו לשבת על האסלה בראש שקט. עבור סוג זה של התקנת אסלה תלויה מחיר השירות מעט גבוה יותר.

התקנת אסלה סמויה מחיר משתלם
אסלה סמויה שהתקנו

מהו מחיר התקנת אסלה סמויה / תלויה?

כששוקלים להרכיב אסלה תלויה מחיר התקנה הוא כמובן שיקול משמעותי. בטבלה שלפניכם מפורטים טווחי המחירים של השירותים הנפוצים ביותר, כך שתוכלו לקבל מושג לגבי העלות. להצעת מחיר מותאמת אישית אליכם, אתם מוזמנים ליצור קשר.

כמה עולה החלפת אסלה סמויה בקיר בלוקים?

2,000-2,800 ש"ח

כולל פירוק האסלה הקיימת

מהו מחיר התקנת אסלה סמויה בקיר גבס?

2,200-3,000 ש"ח

 

מהו מחיר החלפת מושב אסלה?

220-350 ש"ח

 

כמה גובה הנדימן עבור הרכבת אסלה תלויה כולל קניית אסלה וחלקים?

3,000-6,000 ש"ח

בהתאם לדגם הנבחר ולסוג החלקים

איך לשלם על הרכבת אסלה סמויה מחיר מינימלי מבלי להתפשר על האיכות?

על-מנת לשלם על החלפת אסלה תלויה מחיר התקנה מינימלי, מבלי להתפשר על האיכות, מומלץ לנצל את הגעת איש המקצוע לפעולות נוספות. הסיבה לכך היא שעבור כל התקנת אסלה תלויה מחיר השירות כולל את עלות הביקור. אם מנצלים את הביקור גם לטובת שירותי הנדימן כלליים כמו למשל תליית מדפים, תיקוני טיח או הרכבת ארונות, העלות של הגעת איש המקצוע מתחלקת בין כל הפעולות – וכל פעולה בפני עצמה עולה פחות.

בדרך זו ניתן לקבל החלפת ניאגרה במחיר משתלם מאוד וגם לשדרג את החיים בבית באופן כללי ולא "רק" בחדר השירותים. בהתאם, לפני שמזמינים הנדימן לצורך הרכבת אסלה סמויה, כדאי לעבור על כל החדרים בבית ולערוך רשימה של תיקונים והתקנות שהגיע הזמן לבצע.

שירות התקנת אסלה תלויה מוקפד במיוחד

הצורך לשלם עבור התקנת אסלה סמויה מחיר לא מבוטל מייצר באופן טבעי רף ציפיות גבוה. אנחנו בחברת סטאר הנדימן עומדים ברף זה, ואף מתעלים עליו – ומספקים לכל לקוח ולכל לקוחה תמורה מלאה לכסף.

הסטנדרטים הגבוהים של השירות שלנו באים לידי ביטוי בהגעה בדיוק במועד שנקבע (כולל אפשרות של התקנת אסלה סמויה מהיום למחר ובמקרים מסוימים גם מהיום להיום), בעבודה מסודרת, יעילה ושקטה, בשמירה על הניקיון ובמענה סבלני לכל שאלה בנושא התקנת אסלה תלויה – כולל ייעוץ מקיף בטלפון, כדי שתוכלו לדעת האם אתם זקוקים לשירות ואיך עוד אפשר לשדרג את החיים עם הנדימן מיומן ואחראי.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת אסלה תלויה:

באיזה גובה מהרצפה מומלץ להתקין אסלה תלויה?

התקן מחייב מרווח של 38 עד 40 ס"מ, כך שכל התקנת אסלה תלויה תתבצע בגובה זה.

האם אפשר לתקן מנגנון בניאגרה סמויה בלי לחצוב בקיר?

ישנה גישה אל מנגנון ההדחה דרך פאנל הלחצנים שמחובר לקיר. אמנם נדרש זמן רב יותר לצורך הוצאת המנגנון, תיקונו והחזרתו למקום, אבל איש מקצוע מנוסה יתמודד עם האתגר בהצלחה.