התקנת תנור אמבטיה

כולנו מכירים את התחושה שנוצרת ברגע שיוצאים מהמקלחת או מהאמבטיה, כשחדר הרחצה לא מחומם. המעבר מהמים החמים לאוויר הקפוא עלול להיות מאוד לא נעים, ואפילו להרוס את כל ההנאה מהמקלחת או האמבטיה עצמה. הפתרון הוא באופן טבעי תנור, וכדי להבטיח שימוש יעיל ובטיחותי מומלץ להפקיד את התקנת אמצעי החימום בידי איש מקצוע מתאים – סטאר הנדימן שהוא גם חשמלאי מוסמך. כל התקנת תנור אמבטיה מכל סוג שהוא מתבצעת על ידינו ביעילות, בזריזות, באחריות ובמחיר הוגן.

התקנת תנור אמבטיה עושים רק איתנו!

✔️ שירות התקנת תנורי אמבטיה בכל אזור המרכז, מחדרה ועד גדרה

✔️ 15 שנות ניסיון בהתקנת תנור חימום לאמבטיה מכל סוג

✔️ אפשרות להתקנה מהיום להיום

✔️ כולל נקודת חשמל חדשה במידת הצורך

✔️ התקנת תנור אמבטיה גולד ליין, אלקטרו חנן ועוד

✔️ ייעוץ חינם לגבי התקנת תנור חימום לאמבטיה וסוג התנור המומלץ

✔️ התקנת תנור אמבטיה במחיר משתלם!

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

התקנת תנור חימום לאמבטיה בהתאמה מלאה לכל צורך

הנדימן מנוסה יודע איך להתקין תנור אמבטיה בכל חדר רחצה, בהתאם למאפיינים הספציפיים של החלל ולהעדפות בני הבית. בזכות הבקיאות המקצועית שלנו בתחום תוכלו להפיק מקסימום תועלת מההתקנה, ובנוסף לחסוך זמן יקר (כמו כל פעולה שמבצע הנדימן, למשל החלפת ניאגרה או התקנת וילונות, גם התקנת תנור אמבטיה ללא המיומנות הרלוונטית אורכת יותר זמן מכפי שנהוג לחשוב).

עוד יתרון של עבודה מקצועית מבית סטאר הנדימן – התקנת טלויזיה סמסונג, תליית מראה גדולה, התקנת מדפים צפים וגם התקנת תנור אמבטיה – היא השמירה על הקיר כך שלא ייגרם לו נזק תוך כדי הוספת הפריט הדרוש. תועלת נוספת בהפקדת ההתקנה בידיים מקצועיות היא השקט הנפשי – והידיעה שאין סכנה לנפילת התנור או לכל תקלה אחרת, כך שתוכלו ליהנות ממנו במשך שנים רבות בראש שקט.

איך מתקינים תנור אמבטיה בקיר שאין בו נקודת חשמל?

התקנת תנור חימום לאמבטיה כשאין נקודת חשמל קרובה למיקום הרצוי עבור התנור מחייבת הזמנת איש מקצוע שמורשה לבצע עבודות חשמל. סטאר הנדימן הוא כאמור חשמלאי מוסמך, ולכן רשאי להוסיף או להחליף שקע חשמלי במיקום הרלוונטי. שימו לב – לא מומלץ להתקין תנור באמבטיה במרחק רב מהשקע כדי שלא תצטרכו להתחיל להעביר חוטים מאריכים שעלולים להוות מפגע בטיחותי. עוד חשוב להדגיש שכבלי החשמל בחדר הרחצה חייבים להיות מותקנים בעומק של לפחות 5 ס"מ בתוך הקיר. דגש הכרחי נוסף הוא חיבור מערכת החשמל בחדר הרחצה לממסר פחת על-מנת למנוע התחשמלות.

התקנת תנור אמבטיה חדש
(תמונה: Canva Pro)

התקנת תנור אמבטיה גולד ליין וסוגים נוספים - גם מהיום להיום

בעבר, ברוב חדרי הרחצה הותקן תנור אמבטיה. בשנים האחרונות התווספה האופציה של מפזר חום. הבחירה ביניהם היא על סמך ההעדפה שלכם לגבי סוג החימום, ושיקול נוסף הוא שטח חדר הרחצה – ככל שהחדר גדול יותר, כך גדלה הכדאיות של התקנת תנור חימום לאמבטיה ולא מפזר חום. אגב, מבחינת אופן השימוש הדרך המומלצת היא להפעיל את התנור על החום הגבוה ביותר לפני שנכנסים לחדר הרחצה, כדי להגיע לטמפרטורה הרצויה, ולאחר מכן אפשר לעבור לעוצמה נמוכה יותר כדי לשמר את החמימות שכבר הושגה. כמובן שחובה לזכור לסגור את התנור כשיוצאים מחדר הרחצה בסוף האמבטיה או המקלחת.

כמה עולה התקנת תנור אמבטיה?

אחרי שמבינים למה כדאי להפקיד את המשימה בידי הנדימן מקצועי שיודע איך מתקינים תנור אמבטיה באופן בטיחותי ויעיל, השאלה הבאה היא כמה עולה השירות. בטבלה שלפניכם תמצאו את טווחי המחירים של השירותים הרלוונטיים השונים:

מהו מחיר התקנת תנור חימום לאמבטיה?

320-400 ש"ח

תנור מכל סוג שהוא

כמה צריך לשלם על התקנה כולל הוספת שקע חשמלי?

450-600 ש"ח

נקודת חשמל בהתאם לתקן

כמה גובה הנדימן על התקנת תנור אמבטיה גולד ליין ואיטום מקלחון?

400-650 ש"ח

כולל עלות החומרים

איך להוזיל את עלות ההתקנה?

המרכיב העיקרי בעלות התקנת תנור אמבטיה מכל סוג הוא הביקור עצמו. בהתאם, כשמזמינים הנדימן בהרצליה, תל אביב, הוד השרון, גבעתיים וכו', כדאי לנצל את הביקור ואת התשלום שממילא נדרש לטובת ביצוע פעולות נוספות שישדרגו את החיים בבית: התקנת מאוורר תקרה, החלפת ניאגרה, תיקוני צבע, תליית תמונות ועוד. במצב כזה המחיר של הביקור מתחלק בין כל השירותים הקטנים אבל המועילים, ומושג יחס עלות-תועלת מרבי.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת תנור אמבטיה:

איך בוחרים את המיקום האופטימלי להתקנת תנור חימום לאמבטיה?

השיקול העיקרי הוא מרחק מספיק גדול מהאמבטיה או המקלחון, כדי שלא יגיעו מים אל המכשיר החשמלי. לאחר מכן, נלקח בחשבון גם מבנה חדר הרחצה כדי לייצר טמפרטורה נעימה בכל החלקים שלו.

האם שירות התקנת תנור אמבטיה כולל את התנור עצמו?

באופן עקרוני השירות הוא התקנה בלבד, אבל אם תרצו נוכל גם לרכוש עבורכם תנור בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם.