התקנת מאוורר תקרה

מאוורר תקרה הוא פתרון אפקטיבי להפליא. המכשיר הלכאורה פשוט, שהומצא כבר במאה ה-19, מייצר זרימת אוויר מוצלחת ובזכותה תחושה נעימה אצל כל מי שנמצא בחלל. יתרונות נוספים שלו הם צריכת החשמל הנמוכה והפעולה החרישית. על-מנת ליהנות מכל הפלוסים של המאוורר נדרש קיבוע איכותי לתקרה, ומי שמתאים במיוחד לבצע את הפעולה הוא הנדימן. עם סטאר הנדימן תקבלו חשמלאי מוסמך ואחראי, כך שכל התקנת מאוורר תקרה תתבצע באופן מיטבי.

התקנת מאוורר תקרה עושים רק איתנו!

✔️ התקנת מאווררי תקרה מכל הסוגים: פסיפיק, סטאר ועוד

✔️ ייעוץ מקצועי חינם

✔️ התקנת מאווררי תקרה מחדרה עד גדרה

✔️ התקנת מאוורר תקרה ע"י חשמלאי מוסמך

✔️ התקנה בטוחה גם על תקרת גבס ותקרת רביץ

✔️ התקנת מאוורר תקרה לפרגולה בחוץ

✔️ ניסיון של 15 שנים

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

התקנת מאוורר תקרה - עם חשמלאי מוסמך, ובאחריות

לכאורה, התקנת מאווררי תקרה היא פעולה שכל אדם עם חוש טכני בסיסי יכול לבצע בעצמו. בפועל, מומלץ בחום להזמין תיקונצ'יק שהוא גם חשמלאי מוסמך. סיבה אחת לכך היא שללא אישור חשמלאי האחריות על מאוורר התקרה לא תהיה תקפה. אמנם מדובר במוצר עמיד, אבל חבל לוותר על האחריות. סיבה נוספת היא שהתקנה לא מיומנת עלולה לגרום לקצרים חשמליים שישבשו את שגרת החיים, ואפילו להתחשמלות!

כמו כן, כשאיש מקצוע מתקין מאוורר תקרה תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שגוף המאוורר יהיה מקובע היטב – ולהשתמש בו בימים החמים ללא כל חשש (בדיוק כפי שרק עם מתקין טלוויזיות מקצועי תוכלו לדעת בוודאות שהמסך הענק לא ייפול מהקיר).

התקנת מאוורר תקרה פסיפיק עם מקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט

התקנת מאוורר תקרה פסיפיק, מאוורר תקרה סטאר או כל סוג אחר מחייבת היערכות נכונה והתייחסות לכל הפרטים הרלוונטיים. דגש אחד הוא המיקום של המאוורר, כשהשיקולים הם גם מקסימום יעילות, כלומר הגעת משב האוויר הנעים לכל חלקי החדר, וגם מיקומן של נקודות החשמל המתאימות. במידת הצורך, התקנה של מאוורר תקרה כוללת גם התקנה של נקודת חשמל חדשה (אם כי השאיפה היא להימנע מכך).

דגש שני הוא הקפדה על שימוש בברגים חזקים ובדיבלים מתאימים – דיבל 10 ומעלה. דגש שלישי הוא התקנת כנפי המאוורר בדיוק לפי ההוראות משום שהן לא סימטריות (ולכן התקנה לא נכונה תוביל לחוסר איזון וחוסר יציבות).

התקנת מאוורר תקרה סטאר או כל דגם אחר בזמינות מרבית

כשהטמפרטורות עולות ואיתן הלחות, נוצר באופן טבעי רצון לבצע את אותה התקנת מאוורר תקרה סטאר, או כל דגם אחר, במהירות רבה ככל האפשר. ההתנהלות היעילה של סטאר הנדימן מאפשרת לנו להבטיח לכל לקוח – וגם לקיים – הגעה תוך זמן קצר, וכמו כן את השלמת המלאכה ללא עיכובים מיותרים. אם תרצו, תוכלו לנצל את הגעת איש המקצוע לטובת שדרוגים נוספים בבית – למשל, הרכבת רהיטים, החלפת מנגנון ניאגרה, תיקוני טיח וכו'. בזכות הניסיון הרב אותו צברנו, גם כשהשירות משלב מספר פעולות – העבודה תסתיים במהירות. כשמזמינים התקנת מאוורר תקרה דרכנו, כמובן שמחיר הביקור כבר כלול, ועל כן השורה התחתונה תהיה משתלמת במיוחד.

התקנת מאוורר תקרה מחיר זול
התקנת מאוורר תקרה בבית

התקנת מאוורר תקרה על תקרת גבס או תקרת רביץ

תקרות גבס ותקרות רביץ מחייבות התייחסות שונה, וזאת מפני שהן לא חזקות מספיק כדי לשאת את משקל המכשיר. במקרים אלה התקנת מאוורר תקרה תכלול קידוח עמוק. כשהתקרה היא תקרת גבס, מעליה כמעט תמיד יש שכבת בטון והקידוח העמוק יאפשר את חיבור המאוורר לשכבה זו. כשהתקרה היא תקרת רביץ, המטרה של הקידוח העמוק היא הגעה אל שכבת הרעפים שמאפשרת חיבור יציב גם של פריט כבד כמו מאוורר תקרה.

איך מתבצעת התקנת מאוורר תקרה לפרגולה?

גם התקנת מאווררי תקרה בפרגולה היא פעולה מעט מסובכת יותר. חשוב מאוד לקבע את המאוורר לקורת עץ עבה מספיק. בנוסף, כדי לנצל לטווח ארוך את כל היתרונות של מאוורר תקרה התקנה בפרגולה חייבת לקחת בחשבון גם את הצורך להגן על המנוע מפני גשמים ופגעי מזג אוויר שונים. בהתאם, מומלץ להפקיד את המלאכה בידיים מנוסות במיוחד.

מחיר התקנת מאוורר תקרה

בכל מקרה שבו נוצר צורך לבצע התקנת מאוורר תקרה מחיר השירות הוא כמובן פקטור בהחלטה. עלות התקנת מאוורר תקרה נקבעת בעיקר על-פי סוג התקרה, וכן על סמך הצורך בתוספות שונות. בטבלה שלפניכם מפורט כמה עולה התקנת מאוורר תקרה במקרים הנפוצים ביותר:

כמה עולה התקנת מאוורר תקרה בתקרת בטון?

300-500 ש"ח

לא כולל עלות המאוורר כמובן

כמה צריך לשלם על התקנת מאוורר תקרה על תקרת גבס?

400-600 ש"ח

 

מהי עלות התקנת מאוורר תקרה פסיפיק על תקרת רביץ?

380-580 ש"ח

 

מהו מחיר התקנת מאוורר תקרה לפרגולה?

350-550 ש"ח

לפרגולה בגובה סטנדרטי

מה המחיר של התקנת מאוורר תקרה עם שלט?

350-550 ש"ח

 

כמה עולה התקנה של מאוורר תקרה כשהתאורה נפרדת?

360-600 ש"ח

במקרה כזה תשלמו עבור התקנת מאוורר תקרה מחיר מעט גבוה יותר בגלל הצורך במפסק נפרד

מחיר שעת עבודה

200-250 ש"ח

כשהנדימן מתקין מאוורר תקרה, ניתן לנצל אותו גם לצורך תיקונים נוספים בבית

 

אנחנו מקפידים לגבות עבור כל התקנת מאוורר תקרה מחיר הוגן, ולספק מקסימום תועלת. להצעת מחיר מותאמת אישית אליכם וקבלת ייעוץ מקצועי ללא מחויבות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת מאווררי תקרה:

האם ניתן לבצע התקנת מאוורר תקרה בתקרת ממ"ד?

כן, מתקין מאווררי תקרה מיומן יצליח להתמודד גם עם הבטון הקשה שבמרחב המוגן.

כמה זמן נמשכת התקנת מאוורר תקרה?

התקנת מאוורר בתקרה רגילה אורכת בין חצי לשעה, בהנחה שקיימת נקודת חשמל קרובה למקום ההתקנה. במקרים מורכבים יותר הפעולה תושלם תוך כשעה עד שעתיים.