פתיחת סתימה באמבטיה

אחרי שמסיימים להשתמש באמבטיה, המים אמורים להיעלם כדי שאפשר יהיה לנקות אותה ולהמשיך בשגרת היום. אם מפלס המים לא יורד, ובעצם גם אם הניקוז מתבצע בקצב איטי מהרגיל, המסקנה המתבקשת היא שיש סתימה. יש מצבים שבהם תוכלו להתמודד עם הבעיה לבד. אם ניסיתם ולא הצלחתם, פתיחת סתימה באמבטיה היא אחד מתחומי המומחיות של סטאר הנדימן, שיספק לכם פתרון במהירות ולטווח ארוך.

פתיחת סתימה באמבטיה עושים רק איתנו!

✔️ שירות שחרור סתימה במקלחת בכל איזור המרכז והשרון

✔️ פתיחת סתימה באמבטיה מכל סוג וגודל

✔️ פתיחת סתימה במקלחת תוך עבודה נקייה ומוקפדת

✔️ 15 שנות ניסיון בביצוע עבודות אינסטלציה מורכבות

✔️ ייעוץ ראשוני חינמי לחלוטין וללא שום מחויבות מצידכם

✔️ אנו מתמחים בפתיחת סתימה במקלחון קטן וגדול

✔️פתיחת סתימה באמבטיה מחיר סופר משתלם!050-440-5665

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

איך לפתוח סתימה במקלחון או באמבטיה בכוחות עצמכם?

שחרור סתימה במקלחת או באמבטיה, בחלק מהמקרים, הוא פעולה שתוכלו לבצע לבד. דרך אחת היא בעזרת פומפה: גם בעידן של טכנולוגיות מתקדמות ומכשירים משוכללים, לפעמים דווקא הפומפה שנראית כאילו שייכת להיסטוריה עושה את העבודה. כדי לפתוח סתימה עם פומפה חשוב שיהיו מים על המשטח, במקלחת או באמבטיה, מפני שללא מים לא ייווצר הוואקום הדרוש. אחרי שמצמידים את הפומפה לפתח הניקוז ומתחילים ללחוץ עליה מעלה ומטה, יגיע קול היניקה, ואחרי עוד כמה לחיצות הסתימה תשתחרר (בתנאי כמובן שמדובר בסתימה פשוטה יחסית).

חשוב להדגיש שהפומפה לא שולפת החוצה את גורם הסתימה אלא דוחפת אותו פנימה, ולכן יש מצבים שבהם כדאי להשתמש דווקא בקולב ברזל. זו כבר משימה קצת יותר מורכבת, מפני שקודם כל צריך ליישר את הקולב ואז להפוך אותו למעין חכה, כשבעזרת פלייר מייצרים קרס קטן בקצה שלו. אם יצרתם חכה אפקטיבית, אפשר לנסות לשלוף בעזרתה את גורם הסתימה, פשוט באמצעות הכנסת הקולב לפתח הניקוז ומשיכה בכוח. אם גורם הסתימה קרוב יחסית לפתח, סביר להניח שאפשר לשלוף אותו בדרך זו.

פתיחת סתימה באמבטיה דרך קופסת הביקורת

פעולה נוספת שתוכלו לבצע עוד לפני שתזמינו אותנו לצורך פתיחת סתימה במקלחת היא ניקוי קופסת הביקורת. קופסת הביקורת מותקנת בחדר הרחצה מתחת למכסה הפלסטיק העגול, זה שמן הסתם מעולם לא הרמתם אבל כשיש סתימה אין ברירה (אלא אם כן תעדיפו כמובן להזמין איש מקצוע, כשבהקשר זה כדאי לדעת שאנחנו גובים עבור פתיחת סתימה באמבטיה מחיר סביר לחלוטין).

בכל מקרה, כדי לנסות לשחרר את הסתימה דרך קופסת הביקורת, אתם צריכים להרים את המכסה. בפנים ישנו מעין לוח מתכת קטן – זהו מחסום הריח. מוציאים אותו החוצה, מנקים אותו ביסודיות (לא לשכוח לעטות כפפות קודם!), שולפים מהקופסה את כל הלכלוכים והשערות ולסיום מחזירים פנימה את מחסום הריח למקום שלו.

פתיחת סתימה באמבטיה מחיר זול
(תמונה: Canva Pro)

שחרור סתימה באמבטיה בעזרת ציוד מקצועי

אם גם אחרי הפמפום, ה"דייג" וההתעסקות עם קופסת הביקורת, עדיין המים מתנקזים לאט, או לא יורדים בכלל, זה הזמן להתקשר אלינו. פתיחת סתימה במקלחת או באמבטיה עם ציוד מקצועי מספקת מענה גם למצבים קשים ופותרת את כל סוגי הבעיות.

במרבית המקרים, הציוד המקצועי הרלוונטי הוא קפיץ או ספירלה, ידניים או חשמליים בהתאם למשימה הספציפית. באמצעות המכשירים האלה אפשר להגיע לכל חסימה, גם אם היא בעומק הצנרת, לאסוף את כל מה שמפריע למים לזרום בחופשיות, להוציא החוצה את כל הלכלוכים או כל דבר אחר – ולשחרר את הסתימה.

עוד כדאי לדעת שלצורך פתיחת סתימה בביוב ייתכן צורך בביובית, ושבכל מקרה תשלמו על פתיחת סתימה במקלחת באמצעותנו מחיר הוגן.

פתיחת סתימה במקלחת בזמינות גבוהה מאוד

כשהמים נשארים באמבטיה או על רצפת המקלחון, התוצאה היא מטרד של ממש. בנוסף, אי אפשר בעצם להשתמש באמבטיה או במקלחת עד לפתרון הבעיה, כך שנדרש כמובן מענה מיידי. בסטאר הנדימן ישנה מודעות לכך, ובהתאם השירות של פתיחת סתימה באמבטיה ובמקלחת ניתן בזמינות גבוהה מאוד. למעשה, תוכלו להזמין את השירות בכל שעות היום, וגם בסופי שבוע, וההגעה תהיה מהירה במיוחד. בזכות המקצועיות גם הטיפול יושלם תוך זמן קצר, כך שממש בקרוב תוכלו לשכוח שבכלל הייתה אצלכם סתימה.

פתיחת סתימה באמבטיה תוך כדי עבודה אחראית ומדויקת ו-15 שנות ניסיון

פתיחת סתימה באמבטיה עם סטאר הנדימן מתבצעת תמיד באופן אחראי במיוחד. האחריות והזהירות הכרחיות כדי למנוע פגיעה בצנרת תוך כדי שחרור הסתימה, והן גם מבטיחות פתרון מלא של הבעיה כך שהיא לא תחזור בעתיד הנראה לעין (בתנאי כמובן שמקפידים על התנהלות נכונה – טיפים רלוונטיים בהמשך העמוד). הניסיון הרב של סטאר הנדימן – למעלה מ-15 שנים בתחום, כולל ביצוע עבודות מורכבות יותר כמו למשל תיקון פיצוץ צינור מים – תורם גם הוא לאיכות השירות ולשקט הנפשי שלכם.

שחרור סתימה במקלחת מחיר הוגן ומקסימום תמורה לכספכם

עם סטאר הנדימן תתבקשו כאמור לשלם עבור פתיחת סתימה באמבטיה מחיר הוגן מאוד. כשלוקחים בחשבון את התמורה הגבוהה, גם מבחינת הטיפול בצנרת וגם מבחינת איכות השירות, התוצאה משתלמת במיוחד. בטבלה שלפניכם מפורטים טווחי המחירים של עבודות נפוצות, ואם תרצו לדעת כמה יעלה לכם לפתוח סתימה במקלחת שלכם, בהתאם למאפיינים הספציפיים אצלכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר ולספר לנו מה בדיוק אתם צריכים.

מהו מחיר פתיחת סתימה באמבטיה?

280-400 ש"ח

סתימה פשוטה יחסית

כמה עולה פתיחת סתימה במקלחת כשהיא ממוקמת בעומק הצנרת?

400-580 ש"ח

 

מהי עלות פתיחת סתימה במקלחון כשנדרשת פתיחת קו ביוב ראשי?

750-1,200 ש"ח

לסתימות מורכבות במיוחד שמחייבות טיפול יסודי

מהו מחיר פתיחת סתימה במקלחת בסופשבוע?

100-150 ש"ח

תוספת למחיר הבסיסי

מהי עלות פתיחת סתימה בכיור מטבח?

250-400 ש"ח

אם נדרשת החלפת חלק מהסיפון, המחיר יכול להגיע לעד 600 ש"ח

ייעוץ ראשוני - ללא התחייבות

כחלק בלתי נפרד מהשירות, ומהמחויבות ללקוחות, תוכלו לקבל מסטאר הנדימן ייעוץ ראשוני בכל סוגיה הקשורה לפתיחת סתימה באמבטיה. מוזמנים לשאול כל שאלה בנושא פתיחת סתימות מכל הסוגים, בלי שום התחייבות מצדכם וללא כל תשלום. ההתחייבות שלנו היא למענה מקצועי, מדויק, מותאם אליכם ובגובה העיניים, עם הסברים שכל אחד וכל אחת יכולים להבין וכך לקבל את ההחלטות הנכונות. כאמור, גם כשתזמינו את השירות עצמו, תשלמו על פתיחת סתימה באמבטיה מחיר הוגן מאוד.

איך למנוע סתימה במקלחת או באמבטיה?

לאחר שחרור סתימה במקלחת עם סטאר הנדימן, כדאי כמובן למנוע את חזרתה של הבעיה הזו. בהקשר זה, כדאי לדעת שברוב המקרים הצורך לבצע פתיחת סתימה באמבטיה נובע מהצטברות שערות, שומנים ולכלוכים שונים בתוך הצנרת. כל אלה מתגבשים יחד ומתקשים ויוצרים מחסום שהולך ומתעבה עד שזרם המים נעצר לגמרי.

כדי שזו תהיה הפעם האחרונה שתזמינו שירות פתיחת סתימה במקלחת, מומלץ קודם כל לאסוף את השערות שנשארות על פתח הניקוז ולהשליך לפח. טיפ נוסף הוא להתקין רשת צפופה על פתח הניקוז, כדי שכמה שפחות לכלוכים יחדרו פנימה.

פריסה רחבה ושירות פתיחת סתימות באמבטיה קשוב ואדיב

פתיחת סתימה במקלחת, וגם שירותי אינסטלציה אחרים כמו למשל תיקון צנרת ביוב ללא הרס או החלפת קו צנרת מים, ניתנים ע"י סטאר הנדימן בכל אזור המרכז, השרון והשפלה, מחדרה ועד לגדרה. כשמזמינים הנדימן בהרצליה, נתניה, תל אביב וכו', לצורך פתיחת סתימה באמבטיה, זוהי גם הזדמנות מצוינת לתיקונים קטנים בבית שעד עכשיו דחיתם. למשל, החלפת מרצפות סדוקות או שבורות, תיקון דלתות ארון שיצאו מהמקום, תליית טלוויזיה על קיר ועוד.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פתיחת סתימה במקלחת:

האם כדאי לפתוח סתימה במקלחת עם חומרים לפתיחת סתימות?

לא. הכימיקלים עלולים להזיק לצנרת, ובנוסף ברוב המקרים של סתימה במקלחון או באמבטיה הם פשוט לא רלוונטיים.

כמה זמן אורך שחרור סתימה באמבטיה?

ברוב המקרים, פתיחת סתימה באמבטיה או במקלחת אורכת 15-30 דקות.