התקנת טלויזיה סמסונג

סמסונג היא שם נרדף לאיכות ללא פשרות וחדשנות טכנולוגית. בהתאם, טלויזיה סמסונג היא מוצר פופולרי מאוד – ולכן גם בעבור שירות התקנת טלויזיה סמסונג יש ביקוש נרחב. עם הנדימן סטאר מובטח לכם חיבור מדויק, יציב ובטוח לחלוטין לכל סוגי הקירות והתקרות. הבטחה נוספת שמתקיימת אצל כל לקוח היא לשירות אדיב ולמחיר הוגן.

התקנת טלויזיה סמסונג עושים רק איתנו!

✔️ תליית טלויזיה סמסונג בזמינות גבוהה – כולל מהיום להיום

✔️ תליית טלויזיה סמסונג בכל גודל

✔️ חיבור אמין לכל סוגי הקירות והתקרות

✔️ 15 שנות ניסיון בהתקנת טלויזיות סמסונג

✔️ ייעוץ מקצועי בחינם

✔️ התקנת טלויזיה סמסונג במחיר סופר משתלם!

✔️ התקנת מסך סמסונג בכל מקום מחדרה ועד גדרה

להצעת מחיר משתלמת התקשרו:

050-440-5665

או פשוט השאירו פרטים לקבלת שירות:

הזמנת טכנאי התקנת טלויזיה סמסונג - הפתרון הטוב ביותר

ניתן כמובן להזמין טכנאי לצורך התקנת טלויזיה סמסונג, אבל עם הנדימן מקצועי אתם בידיים טובות לא פחות ואפילו יותר. בהקשר זה כדאי לדעת שסטאר הנדימן הוא גם חשמלאי מוסמך, ולכן אם ישנו צורך בעבודות חשמל, למשל התקנת שקע חדש, לצורך תליית המסך במקום הרצוי, ניתן להפקיד בידיו את המשימה בראש שקט.

גם לניסיון הרב שצברנו לאורך למעלה מ-15 שנות פעילות, כולל תליית טלויזיה סמסונג במגוון רחב מאוד של מקומות – יש חלק באיכות השירות. בזכות הניסיון הזה, איש המקצוע שמגיע אליכם יודע איך לתכנן את ההתקנה הטובה ביותר האפשרית, מזהה מראש בעיות אפשריות ולכן גם מנטרל אותן, ובאופן כללי מבטיח (ומקיים) חיבור יציב לקיר או לתקרה.

התקנת טלויזיה סמסונג על קיר גבס - דגשים ספציפיים

התקנת טלויזיה על קיר גבס מחייבת מיומנות ייחודית – עוד סיבה טובה להיעזר בנו במקום הזמנת טכנאי התקנת טלויזיה סמסונג.

ראשית, חובה להשתמש במתקן זרוע ולא במתקן צמוד קיר, מפני שרק סוג זה של מתקנים מחלק את העומס בין הקיר לרצפה. שנית, יש לאתר את הניצבים שנמצאים בתוך קיר הגבס, ולהסתמך עליהם לטובת פיזור מיטבי של משקל המסך. עוד דגש הוא שימוש בדיבלים ייעודיים. 15 שנות ניסיון והיכרות עם קירות גבס – בתליית מסכים, תליית מדפים, מראות ועוד – מהוות בסיס לשירות איכותי ואמין.

איך מתבצע חיבור מסך סמסונג לתקרה?

גם תליית טלויזיה מהתקרה היא שירות שטכנאי טלויזיות לא יודע לספק. בפרט זה המצב כשמדובר על תקרת גבס. כשהמטרה היא חיבור של המסך לתקרה – בגלל שהקיר לא מתאים לכך (למשל קיר זכוכית או קיר מעוגל), או כשהחלל מצומצם יחסית, או מכל סיבה אחרת – ניתן לעשות זאת באמצעות זרוע או באמצעות מעלית. המעלית מאפשרת להסיט את המסך לכיוון הקיר, אבל חשוב לציין שמחיר התקנה בדרך זו גבוה בהרבה מעלות החיבור הרגיל. במידת הצורך נוסיף גם נקודת חשמל על-מנת למנוע משיכת כבלים ארוכים שיפגמו באסתטיות של החדר.

התקנת טלויזיה סמסונג על קיר
התקנת טלויזיה סמסונג על קיר בסלון

התקנת טלויזיה סמסונג - הזדמנות מצוינת לשדרג את הבית

המרכיב העיקרי בעלות התקנת טלויזיה הוא הביקור עצמו. אם תנצלו את הגעת ההנדימן לטובת שדרוג הבית בדרכים נוספות – למשל התקנת חבלי כביסה, החלפת אסלה, תיקון מרצפות שבורות, התקנת וילונות ועוד – מחיר הביקור יתחלק בין כל הפעולות, והתוצאה תהיה תועלת גבוהה במיוחד.

כמה עולה תליית טלויזיה סמסונג?

כשבוחרים באופציה של הנדימן במקום הזמנת טכנאי התקנת טלויזיה סמסונג, עולה באופן טבעי שאלת העלות. כאמור ניתן לשלב שירותים נוספים עם התקנת המסך, ובהם למשל התקנת אסלה, תיקוני טיח או הרכבת ארון, וכך ליהנות ממקסימום תועלת במינימום עלות. באתר תמצאו מחירון הנדימן מפורט, ובטבלה שלפניכם מופיעים טווחי המחירים של השירותים המבוקשים ביותר בהקשר של התקנת טלויזיה סמסונג בלבד.

כמה גובה הנדימן על תליית טלויזיה סמסונג על קיר גבס?

240-350 ש"ח

חיבור עם מתקן זרוע

מהו המחיר של התקנת מסך סמסונג על קיר בטון

280-450 ש"ח

עם מתקן זרוע או מתקן צמוד קיר, לבחירתכם

מהי עלות התקנת טלויזיה סמסונג בנישה צרה?

280-380 ש"ח

 

כמה צריך לשלם על חיבור טלויזיה סמסונג לתקרה מבטון?

300-450 ש"ח

למסכים בכל הגדלים

מהו המחיר של תליית טלויזיה בתקרת גבס?

350-400 ש"ח

 

מהו מחיר תליית טלויזיה עם הוספת נקודת חשמל חדשה?

350-500 ש"ח

פעולה שרק חשמלאי מוסמך יכול לבצע

תליית טלויזיה סמסונג - שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד

מי שקונה טלויזיה של סמסונג מן הסתם מעדיף איכות, מבין את ערכה ומוכן גם לשלם עבורה. בהתאם, גם רמת השירות שתקבלו מאיתנו עומדת בסטנדרטים הגבוהים מאוד של החברה הקוריאנית. בפרט, אנחנו מקפידים על זמינות גבוהה, הגעה בדיוק בשעה המבוקשת מבחינתכם, עבודה שקטה ומסודרת, מענה סבלני לכל שאלה – וכמובן התקנה מקצועית שתספק לכם מקסימום נחת לטווח ארוך.

ייעוץ מקצועי ללא מחויבות מצדכם

כשאתם בוחרים להיעזר בנו במקום הזמנת טכנאי התקנת טלויזיה סמסונג, אתם מקבלים גם ייעוץ מקצועי סבלני ובחינם לגבי אופן התלייה הנכון, מתקן התלייה המומלץ ועוד. בדרך זו תוכלו ליהנות מהחיבור הטוב ביותר האפשרי של המסך בחלל הספציפי אצלכם. כמובן שניתן לקבל ייעוץ גם בנושאים נוספים כמו הדבקת טפטים, התקנת בר מים ועוד ועוד. השירות ניתן בין חדרה לגדרה –  לחצו כאן למעבר רשימת איזורי השירות שלנו.

השאירו פרטים לקבלת שירות:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא התקנת טלויזיה סמסונג:

כמה זמן נמשכת התקנת טלויזיה סמסונג?

ברוב המקרים כ-30 דקות. כשיש התקנה מורכבת יותר – עד כשעה.

מהו הגובה האידיאלי לתליית טלויזיה סמסונג של מסך 85 אינץ'?

בסלון ההתקנה מתבצעת ברוב המקרים בגובה של 70-90 ס"מ, אבל בכל מקרה נלקחים בחשבון גם המרחק מנקודת הצפייה והרגלי הצפייה שלכם.